{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  salg af mc...
  • #1   10. maj 2007 hmm. ikk mange der tør give et bud +/- 5/10000 kr

• #2   10. maj 2007 Se hvad de står til på DBA.

Mit bud vil være 70-80K.

• #3   10. maj 2007 En realistisk pris er det du selv har givet for den, minus 5-50.000,- i afskrivning alt efter hvor længe du har haft den.

• #4   10. maj 2007 Men den faktiske værdi af den er lavere end det de står til på dba. 70-75K passer meget godt med den alder. Er trods alt 13 år gammel.

• #5   10. maj 2007 jesper..
    har kigget på dba. o g har fundet et par stykker magen til min og de står til ca 95.000 med de samme km.
    jeg har dog dog ofret en del kr på den igennem de sidste 12 måneder.. ikke på rep. men på jetkit, kn filter,justering på rullefelt, udstødning,bagglygte.
    og selvfølgelig der sædvanlige som nyt kædekit,nye dæk og stort service osv + fanatisk velholdt..

så syntes ikke at jeg skal tabe det vilde, men ved godt at jeg aldrig får meget for ekstra udstyr osv..

men ville lige se hvad andre mente her på mcg.

smiley

• #6   10. maj 2007 Pierre: De står også til priser ned til 73.000,- de dyreste er hos fohandlere som skal give 24 måneders reklamationsret med. Det betaler man ekstra for.
    Nye sliddele som er en del af ganske alm service, er ikke noget der gør en mc mere værd. Men det omvendte gælder, at en ikke vedligeholdt/serviceret mc er mindre værd.
    Du skal tabe det der hedder afskrivning. For et år, er 5-10.000,- ikke meget at tabe. Det du har ofret på ekstra dele får du ikke igen, men det kan være det der gør en køber interesseret i din MC og ikke i naboens.

Tag udgangspunkt i det du selv betalte for den, og træk afskrivningen fra. Det er ikke en klassiker som stiger i værdi.

• #7   10. maj 2007 Min lokale dealer har en magen til også fra 94 med 65000 på klokken. Han forlanger 100k for og jeg tror aldrig han får den solgt. Hva med 85?

• #8   10. maj 2007 Esben. det var godt nok en del den har gået.
    syntes måske også at 100 er lige i overkanten for hans.

jesper.
    ved godt at man ikke tjener penge på at sælge sin mc.
    men gav selv 100 kilo for min, med 16000 km på klokken og en ejer... så syntes at 75-80 kilo er lige i underkanten..
    havde selv en ide omkring de 90 kilo.
    købte den maj 06..

men rart at høre andres mening

smiley

Kommentér på:
salg af mc...

Annonce