Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bagdæk
  • #4   11. maj 2007 det er en sv 650 kommer snart nogle billeder har bare lidt travlt for tiden

• #5   11. maj 2007 Har et nyt dæk der passer lige på smiley 750 kr + forsendelse

• #6   11. maj 2007 ellers tak ellers flinkt af dig

• #7   11. maj 2007 hey Ali-G G

Jeg vil ikke anbefale dig og lappe det... Jeg har undersøgt alt vedr. lapning af mc-dæk, Da jeg sidste år firk et søm i et nyt dæk jeg kun havede kørt 240 km med.

De kan godt lappe det, men de vil ikke garantere at det IKKE kan springe under hård kørsel.

Af de 6 dæk firmaer jeg ringede til var der kun een der overhovedet ville lappe det og det var så enda også ham der sagede at han ikke ville garantere at det ikke sprang hvis jeg kørte det hårdt 150+

hvad er det for en maskine du har dig ?

• Martin W
    Martin W Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #8   20. maj 2014 Hvis man køre pænt ville jeg godt turde, men gør man altid det? Jeg har fået en flænge på 3cm på tværs af mit ikke ret gamle bt 30 dæk. Kan lige skimte lærredet der hvor den er dybest.. Jeg tør ikke køre med det nu hor jeg skal på lang tur, men er jeg en kylling? Det kan jeg godt acceptere :-).. 1000 km på motorvej gør noget ved dækket. Det må koste de knap 2000 kr..

Kommentér på:
bagdæk

Annonce