{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ventil justering
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #1   18. jun 2018 Den skal have kontrolleret dem for hver XXXX km - tallet står i værkstedshåndbogen eller manualen.

    Mener det er for hver 24.000km... Oftest skal de ikke justeres, men de skal som minimum kontrolleres.


  • #2   18. jun 2018 Så må jeg hellere køre ned og få dem kontrolleret

  • ken H
    ken H Tilmeldt:
    jan 2018

    Følger: 13 Emner: 4 Svar: 75
    #3   18. jun 2018 Du kan da sikkert køre motorcykel sæsonen ud med dem som de er,så til vinter kan du selv gå og lege lidt med det og spare nogle penge. Husk "selvgjort er velgjort"

  • ken H
    ken H Tilmeldt:
    jan 2018

    Følger: 13 Emner: 4 Svar: 75
    #5   19. jun 2018 Det er rigtigt..Tingene kan nogle gange gå galt, når man selv piller ved noget,men tag sig god tid og søg hjælp i manual og brug internettet , youtube m.m.

  • #6   20. jun 2018 Og sådan er vi så forskellige hvad angår vores personlige erfaring og grænser for, hvad man tør at give sig i kast med. Jeg ved hvordan en forbrændingsmotor er opbygget. Men er en amatør med stort A, og skal dælme ikke give mig i kast med at skille motor ad. På trods af alle youtube videoer i hele verden. På den anden side kender jeg da folk, som jeg, der kun har haft motorlære i folkeskolen. Og alligevel går igang med avancerede operationer.....og slipper godt fra det. Det er sjovt.

Kommentér på:
Ventil justering

Annonce