{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.693 visninger | Oprettet:

Ventil justering {{forumTopicSubject}}

Hvordan kan man mærke at en motorcykel motor skal have justeret ventiler.

Jeg spørger fordi, min TL maskine er blevet underlig på det sidste.
Den er begyndt at gå, som om der er noget der holder den tilbage, den er blevet meget "kantet" at kører.

Feks. hvis man lige vil give den klø ved lave omdrejninger, er det som om den er ved at drukne inden den så tager ved. Hvis jeg giver den hurtig gad, feks. ved ned bremsning eller lign. gør den det samme, dør lidt inden den så tager ved.

Jeg syntes også der er kommet flere viberationer ved acceleration og motorgangen er heller ikke jævn ved feks. 80, 90 eller 110.

Det skal siges, at jeg aldrig har fået justeret ventiler på den og maskinen har nu gået 80.000 km. Jeg har kørt de godt 50.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ventil justering
Kommentér på:
Ventil justering

Annonce