{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
967 visninger | Oprettet:

Brændt af {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg står i den situation, at jeg er blevet tilbudt en lejlighed i Gellerupparken. Der er bare det ”lille” problem, at det ikke er noget særligt mcvenligt område. Dvs. der er ingen garager eller lign. man kan leje, og motorcykler må ikke stå i kælderrummene. Dvs. som det ser ud til nu, så skal den stå ude, og dette tænker jeg simpelthen er for risikabelt.
Så hvis der er nogle der ligger inde med en garage op ad Gudrunsvej. Eller har nogle gode ideer, så sig venligst til (og nej ”flyt et andet sted hen” behøver i ikke nævne, det er i skam betragtning).
Håber i ligger inde med en god løsning for det er simpelthen så frustrerende.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brændt af
  • #1   16. maj 2007 Hvorfor er det for risikabelt???

Er der jordskælv eller usædvanlig stor sandsynlighed for naturkatastrofer i det område...

jeg forstår ikke din bekymring.

• #2   16. maj 2007 Det er da muligt at leje garager ude i det område så vidt jeg er bekendt

• #3   16. maj 2007 Carsten, du kan jo prøve at parkere din cykel der et par nætter og se om der er noget tilbage.

• #4   16. maj 2007 Carsten: hvis du boede i Århus ville du forstå hans bekymring smiley

/Jan

• #5   16. maj 2007 Op og ned

• #6   16. maj 2007 jeg ville nu heller ikke stille min mc i gjellerup parken, for den sags skyld heller ikke min bil, det er i øjeblikket et af de værste boligkvarterer i lille danmark.
    jeg ville så ikke engang bo i området, men når det nu er der man ka få en lejlighed så er det jo sådan

• #7   16. maj 2007 Ja, jeg har så boet i Gellerupparken og kan kun give dig et godt råd.. Lad være med at flytte ind i det område! Ved godt det ikke måtte nævnes! Sorry...

• #9   16. maj 2007 Hmm... Jeg har færdedes en del derude, og jeg skal love for, at der er masser af skrællede cykler og knallerter i området.

Tror bestemt ikke det er tilfældigt, at de fleste beboere opbevarer deres cykler på altanerne og i lejlighederne...

MC-mæssigt er området et "no go!" Der har næsten lige været en tråd om Sørens gamle GS'er Helena, som blev hærget derude.

• #10   16. maj 2007 Mange af os ved jo godt, hvorfor kvarteret er belastet og af hvilke mennesker med hvilken religion. Men det må ikke nævnes her på mcg. Men nogle er åbenbart bange for, at kalde en lort for en lort.

Jeg har også boet derude. Som dansker kan du stort set ikke ha noget i fred der.
    Lorte sted for at sige det mildt..

• #11   16. maj 2007 Der turde jeg fame ikke bo! Hverken af hensyn til min mc eller mit eget helbred! Tænk på når du kommer ned til din mc og der står 5 drenge og piller ved den! Du kan ikke rigtig gøre så meget...så får du kniven i ryggen! De sku sendes hjem til deres eget samfund der forstår dem og handler som dem...

• #12   16. maj 2007 Vollmose.
    Gellerup osv osv.

Aldrig i livet. Det har jeg mine køretøjer for kære til.

Jeg oplever ofte provokationer fra såkaldte nydanskere, og ville ikke kunne døje at bo i et så belastet område på det punkt.

Sorry.

• #13   16. maj 2007 Kan du ikke få lakeret: Tildhøerer Mustafa, på siden af den? Så skal den nok stå i fred smiley

• #14   16. maj 2007 Haha, jo det kunne jeg skrive.
    Jeg har også fået det råd at alliere mig med de lokale.

Til Thomas S århus:
    Jeg snakkede i dag med direktøren fra boligforeningen , og han oplyste mig om at man ikke kunne leje noget. Iøvrigt virkede han meget uempatisk.

• #16   16. maj 2007 Det er nok noget risikabelt at parkere noget derude.
    Her i mandags fik jeg smadret min lås.
    Og da jeg boede på kollegiet der ligger derude, fik jeg stjålet et par cykler når jeg var for fuld til at køre den i kælder smiley

Er fuldstændig ligeglad med hvem der raserer en ting, personer med anden etnisk baggrund eller personer med dansk baggrund. Rager mig en fjer, jeg vil dog aldrig mere stille nogle ting i et så socialt belastet område.

• #17   16. maj 2007 Gejl den totalt! Altså sådan rigtig rigtig meget i overkanten og smid evt også en rosenkrans el lignende på den og hvis du så som kronen på værket sætter et eller andet højtaler væsen på den som kan spille arabiske sange så er der sgu ingen derude der gider røre den...

Jeg skulle personligt ikke nyde noget med at stille min bike fra mig derude! good luck med at finde en garage! føler med dig

• #18   16. maj 2007 Gellerupparken uha der stjæler de jo sukkeret fra ens kaffe bare man kommer i nærheden ....... Men der er mange smarte 3 Tyrk i .. alle med sports rat ... det jo det eneste rat man kan styre bilen med håndjern med ....

• #19   16. maj 2007 Stod lidt i samme situation som dig sidste år med tilbud om en lejlighed i Gjellerupparken, og hvor er jeg bare glad for, at jeg fandt noget andet. Det er altså ikke det fedeste sted at bo eller færdes om aftenen. Et plus er dog bazar vest

• #20   16. maj 2007 Du kunne jo prøve og høre dig lidt omkring om der ikke var en anden med MC derude der evt. har en garage han kunne være interesseret i at dele. Der er rigeligt plads til i hvert fald 2 mc'er i en garage.

Jeg stod lidt i den samme situation for nylig. Faldt så over nogle billeder herinde af en MC fotograferet på den vej jeg bor på. SKrev så og spurgte hvad han gjorde, og det er så endt med at vi deler hans garage. Lidt heldigt kan man altså godt være engang imellem.

• #21   17. maj 2007 Jeg har svaret nej til lejligheden.

Kommentér på:
Brændt af

Annonce