Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Grus Odense II
  • #2   22. maj 2007 haha Sorry Helle. smiley

OG så er der forfærdelig meget politi på vejene i disse dage.

De grinte ad mig her til aften da jeg kom trækkende med min FZR ind ad Ringvejen.
    Jeg lufter altid MCen før jeg tanker....

• #3   22. maj 2007 Hvad sker der hvis man vælter i en landmand's efterladenskaber?

De skal jo feje vejen når de er færdige med at svine!

Men hvis man vælter fordi deret jord ligger over det hele, er det så deres forsikring der skal dække?

• #4   22. maj 2007 Kristian.
    Jeg tror nu det er meningen at det grus skal køres ned i vejen og det er normalt væk efter nogle dage..
    Der er jo nogle stykker herinde der er væltet på feks amtsveje eller pga landmænd ikke har fejet op... Gad godt høre hvad der kom ud af det...

• #5   22. maj 2007 Ja, kørte selv ruten i dag, dog i bil og for satan hvor er det irreterende når man kan hører hvordan de modkørende biler pisker sten op, som rammer lakken:(
    Mht, det med landmænd og "efterladenskaber", så skal de klart erstatte skader som kan sættes i forbindelse med dem. Det kræver dog lige at du ved hvilken landmand det var som tabte jorden;) Ligeledes med huller i vejen, kan du sagsøge din kommune.

• #6   22. maj 2007 Det kunne være vi sku lave en "Grus" gruppe. smiley

*Grus01 til centralen *fløjt fløjt*

• #7   23. maj 2007 Tak for meldingen smiley selvom jeg ikke lige aner hvor det er henne af smiley men hvis jeg ser noget grus, må det jo bare være det smiley

Kommentér på:
Grus Odense II

Annonce