328 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Sætter en starter sig..? Sætter en starter sig..?

Hej alle..!
Jeg har en veninde som er den "stolte" ejer af en Suxuki ls 650. Hun har for nylig monteret et nyt batteri da den ikke kunne starte men det var ikke det. jeg bad hende prøve at løbe den igang od det kan hun godt uden problemer (hvis de er mindst 2). Hun har hørt noget om at starteren kan have sat sig i løbet af vinteren hvis ikke hun har haft den startet et par gange..
Kan dette passe eller hvad kan det være..?

På forhånd tak
Med venlig hilsen
Thomas j

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sætter en starter sig..?
  • #1   2. maj 2005 hey.. du må lige hilse Ruth.. kan du ikk få hende til at oprette sig..?

Men at en starter der kan sætte sig lyder ikkk urealistisk. eller ihvertfald gå til..? men kan man ikk tjekke det? en LS650 er så vidt jeg husker rimelig åben, der skulle vel være plads til at tjekke det..?

- Kristian D

• #2   2. maj 2005 Relæet kan hænge lidt. Hvis der er plads til det, så prøv at starte den også slå lidt på den med en hammer, men den skal nok skilles af, men prøv i første omgang at slå.

• #3   2. maj 2005 Jeg har haft meget sjov af mit startrelæ. Begyndte faktisk at gå med kniv af samme grund (hobbykniv) da den var så godt at tæske relæet med. Men så startede den også. Tilsidst var det som om problemet forsvandt, og jeg lagde kniven på hylden smiley

• #4   3. maj 2005 Okay det siger jeg til hende, og mange tak for hjælpen alle sammen..
    Dyrmann..! Vi ses i aften;-)

Kommentér på:
Sætter en starter sig..?

Annonce