{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.261 visninger | Oprettet:

Onkel Ray .
Onkel Ray .
Tilmeldt:
10. apr 2007
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 39

Indsamling, for dem der gerne vil {{forumTopicSubject}}

komentare fra folk der ikke gider eller syntes det er en dårlig ide fra bedes, da dette er KUN for dem der vil og det er helt frivilligt.

Jeg laver denne tråd for dem der gerne vil samle ind til de 2 børn som mistede begge deres forældre i går torsdag på strandvejen.
(link fjernet)

John løvkvist har oprette en gruppe for dem der gerne vil støtte op om dette projekt. alle donationer vil blive skrevet op. gruppen hedder Crash
http://www.motorcykelgalleri.dk/grupper/crash

ved godt man ikke kan redde hele verden. men 2 sjæle er mere end ingenting
john løvkvist har oprettet en Ewire konto, hvor man kan indbetale hvad man nu har lyst til.
vil hver aften opdatere en tråd i gruppen, med hvem der har indbetalt
indbetalinger kan ske via nedenstående link (vil også være at finde i gruppen)

(link fjernet)


Go vind, og pas nu på jer selv der ude




Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indsamling, for dem der gerne vil
Kommentér på:
Indsamling, for dem der gerne vil

Annonce