{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.061 visninger | Oprettet:

Tøj og udstyr? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Hvad for noget tøj skal man købe.
Skal snart have min første mc (se topic nedenunder ;-)) og ved ikke om jeg skal købe læder eller kunststof?
Hvor meget skal man købe med det samme? Er det nok med jakke og hjelm eller bør man købe både handsker, støvler, jakke osvosv.... med det samme?

Forventer at købe en streetfighter af en eller anden art (nok en Ducati Monster 620/695), så det bliver ikke det vilde ræs jeg skal ud og køre.

Hilsen Morten


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tøj og udstyr?
  • #1   28. maj 2007 hele skidtet med det samme.... det behøver ikke være dig der kører galt. sardindåserne kan overse dig og så er det dig der ligger der.

    Så det skal med i budgettet. Hjelm, jakke, bukser, støvler, handsker og rygbeskytter. Fast udstyr på hver en tur.

    /risum


  • #2   28. maj 2007 Hvis du køber en cykel uden kåbe som en duc. monster så sorg for at få noget læder.

    Havde først tekstil, og prøvede så en læder jakke. Investerede efterfølgende i en 2 delt dragt, og er super tilfreds.

    Problemet med tekstil og åbne cykler er at du er ved at blæse af ved hastigheder over 140 pga. tekstil dragten ikke sidder så tæt som en læder dragt.


  • #3   28. maj 2007 Ud og prøv noget tøj. Det er kun dig selv der ved hvad du har det bedst i.
    Køb det hele på en gang OG BRUG DET HELE, hver gang du skal ud og køre.
    Det er ikke skægt at vælte i cowboybukser, tro mig. Jeg har prøvet det.



  • #4   28. maj 2007 Giver Risum 100% ret! Købt alt det hele på engang... Jeg købte kun bukser, jakke, handsker, og hjelm, så jeg kørte rundt i 2 år uden rygbeskytter og støvler, der skulle lige et styrt til før jeg fik mit taget sammen til at købe resten... så gør dig selv den tjeneste og køb alt smiley

  • #5   28. maj 2007 http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=1845

    Tjek mit tøj på de sidste billeder.
    Det hva med blot 80km/t ca. og der gled jeg ikke engang særlig langt.
    Jeg siger bare, jeg skal ikke være ham der havde taget den tur i en fleece trøje og comboy bukser..
    Som sagt stort set alle gange nu:
    Køb alt tøj med det samme og brug alt tøj hver gang smiley


  • #6   28. maj 2007 køb det hele på en gang har man råd til cyklen har man osse råd til udstyret
    og er du vand til at køre i almindelige sku vil du få en helt anden køre glæde når du kommer i et par mc støvler de er allepengene værd


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #7   29. maj 2007 Som flere siger - køb det hele og brug det.

    Jeg har kun prøvet læder, men ALLE mine kammerater siger det samme - at kunststof sidder for løst på en nøgen cykel, som jeg også har.


Kommentér på:
Tøj og udstyr?

Annonce