{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.890 visninger | Oprettet:

Der røg min respekt da fuldstændig !! {{forumTopicSubject}}

Da jeg i den dejlige myldretid sidder i min bil på vej hjemad og ærgrer mig over jeg ikke valgte MC'en i morges, ser jeg pludselig en mc betjent i bakspejlet.., men tænker ikke videre over det.. Jeg ligger bag en række biler med en kassevogn i front som leger fartpilot, så det går ikke synderligt stærkt, men sq heller ikke langsomt! betjenten vælger så at overhale mig incl. de fire forankørende bilister på en fuld spærreflade som er temmelig lang., faktisk foregår hele overhalingen på spærrefladen! ..okay tænker jeg, lidt forundret da der hverken var blink eller noget som helst.. vi kommer ud på kongevejen og jeg kan se at betjenten kører slalom mellem mange biler for at komme hurtigt frem.. Vi når til Gels bakke ved holte.. og så ligger han sig fandme ind i krybesporet med blink på og farer ellers derudaf.. det hele ender med at jeg ser ham dreje ned i Birkerød hvor jeg temmelig tit om morgenen også ser en mc-betjent køre hjemmefra og på arbejde.. hvad sker der lige, én ting er måske at ligge og "lege" på en civil cykel.. men ærlig talt synes jeg i det mindste godt fætter blyant kan holde sig til loven mens han kører i kostume og med reklameskilte.. Morale er godt, men dobbelt morale er dobbelt så godt??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Der røg min respekt da fuldstændig !!
Kommentér på:
Der røg min respekt da fuldstændig !!

Annonce