{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
611 visninger | Oprettet:

finn H
finn H
Tilmeldt:
20. aug 2018
Følger: 12 Emner: 1 Svar: 3

highway hack udstødning på vz800 fra 2000 {{forumTopicSubject}}

hej .
min kone har fået sig en suzuki marauder med highway hack udstødninger. skal man ved montering af disse have ændre dyserne i kab. da jeg syntes den går lidt utoldmodig i tomgang. den kan godt gå ,men den skal lidt op i omdrejningerne,

jeg skifter luftfilter nu her stadig originale filter.
smid venligst løs af jeres ærfaringer,
mvh
finn hansen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  highway hack udstødning på vz800 fra 2000
  • #1   20. aug 2018 hvis den er med karburatorene er der så ikke en fingerskrue under karburatorene hvor du skrue tomgangen lidt op smiley

  • #2   20. aug 2018 https://www.youtube.com/watch?v=kP95YEcVSnk noget lignende den her smiley ved godt det er en 250 ccm men en skrue a la den han drejer på smiley men ikke umuligt der skal en just af karb til måske nogen er klogere end mig smiley

  • finn H
    finn H Tilmeldt:
    aug 2018

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 3
    #3   21. aug 2018 Hej Jimmi.d
    Jo den har en tomgangs skrue.
    Men det er det jeg mener at den skal stilles lidt højt i tomgang for at den ikke går ud. Men ja den har jo så også ren gennemgang i udstødning. Derfor spørger jeg om den skal omdyses.
    Mvh Finn


  • #4   21. aug 2018 Nu kunne det være interessant at vide hvor mange omdrejninger den ca. går med når den "går ud", og hvad du kalder højt for tomgang.

  • #5   21. aug 2018 den skal bare have et KN filter med god gennemgang. Luk filterkassen mere op. De Highway Hawk dæmpere har måske noget DB killer putter ind i røven. Prøv at pille bagenden af og hav et kig.

  • finn H
    finn H Tilmeldt:
    aug 2018

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 3
    #6   21. aug 2018 Hej Tom. Jeg har ikke omdrejnings tæller på. Men efter hvad jeg mener normal tomgang så står maskinen rolig og puffer.
    Men her skal den have mere på tomgangsskruen og lyder som om man har trykket lidt i chokeren. Lidt .
    Til sten. De highway hack der er på er der ingen db killer i. Der er ren rumpe og trut i.


  • #7   21. aug 2018 Hvis du går efter at den skal stå så lavt som muligt i tomgang, er du galt på den! Den er ikke lavet til det, og har ikke godt af det (selv om det lyder godt) da det så kan knibe med at få olien rundt. Prøv at gå efter ca. 1000 omdrejninger, så er det ikke helt skævt. Og hvis det kun er udstødning der er skiftet, burde det ikke være strengt nødvendigt med dyseskift (som ikke gør det alligevel, så skal du også se på nålene) - det er jo ikke en racer smiley

  • finn H
    finn H Tilmeldt:
    aug 2018

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 3
    #8   21. aug 2018 tak tom nej det er ikke en racer det er jeg klar over .
    jeg vil stille den efter de 1000 omdrejninger eller til at den går ok i tomgang.
    jeg siger tak til alle der har svaret og ønsker en god dag til alle
    jeg vender tilbage med resultatet når de div dele er kommer hjem og monteret ,igen tak til alle
    mvh
    finn


  • #9   22. aug 2018 steen a.. Du anbefaler en mand, at sætte et skod KN filter på en maskine der i forvejen går mager og puffer i udstødningen?
    -> Det simpelthen helt galt...!

    Den cykel skal have sin indsugning bevaret og justeres ind til de nye rør. Vupti og den trækker som en brygger hest!


Kommentér på:
highway hack udstødning på vz800 fra 2000

Annonce