{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.026 visninger | Oprettet:

Køb af Hayabusa {{forumTopicSubject}}

Ja jeg går og overvejer om min næste cykel skal være en Suzuki Hayabusa, så hvis et par busa kører vil skrive lidt for og evt imod vil jeg være taknemlig. Jeg vil have noget som man kan holde til at køre lange ture på og ja masser af power. Har den nogen svagheder(motor etc)? Jeg er på udkig efter en ´99-00er. Har set de kan fåes fra 130000kr og op med fornuftig km tal.

På forhånd mange tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af Hayabusa
  • #1   1. jun 2007 du kan få min msn ... her..
    thoras2000@hotmail.com

og ja kører fint .. men har jo som bekendt lidt problemer med sving ... men skriv til mig på msn .. så kan vi da tage en sludder

• #2   1. jun 2007 <b> B L A C K B I R D </b>

• #3   1. jun 2007 M!chael (Slagelse) .

hvorfor ikke en bluebird ?? ^^

• #4   1. jun 2007 Hej Nik S .: Motoren har ry for at værer stærk og har intet negativt hørt om den, dog var der vist noget med knastkædestrammeren på de aller første som skulle skiftes på garantien (tror jeg) Jeg syntes den jeg har kører fantastisk godt ,selvfølgelig er det ikke en R1 , men til gengæld er den så sikkert meget bedere til alm kørsel og på lange ture med passager osv. Jeg syntes selv designet er super flot med mange detaljer . Den kan selvfølgelig kører super stærkt men er også særdeles velegnet til alm kørsel hvor man ikke hele tiden behøver at ligge og rode rundt i gearene da den jo har et moment som et lokomotiv...
    Mvh Peters

• #5   1. jun 2007 OK jamen det lyder godt. Skal have lille mor bagpå meget af tiden og er sku så forelsket i busa´ens design..
    Jeg kommer fra en TLR hvor kørestillingen er mere ekstrem end en gsxr 600 og 1000 fra før K3. Var total smadret af en tur på 300 km på min TLR. Håber/går udfra en hayabusa har en lidt emre "afslappet" kørestilling.. Mht til sving er jeg nu ligegalad, jeg har haft gsxr 600 APrilia rs250 og en TLR og til gadekørsel og de sving som følger med og det man kan tvivler jeg ikke åp en busa er nok til mig. Bare den har power til ligeud hehe er sku mere til drag race:D

• #6   1. jun 2007 Drag Race...Så skal du da klart ha en ´Busa, den er hurtigts også i forhold til en zx 12 r da den iflg mc revyens pålidlige tal er 2,9sek til 100km/t hvor en Busa er 2,6 (det samme som en R1 , men jeg er sikker på at busaen bliver ved lang langt over de 200km/t.. He.He.....Men det er jo klart at 1300ccm giver trækkraft ud over det sædvanlige , det bliver spændende at se hvad zzr 1400 kan når den kommer i gang i de forskellige løb rundt omkring.

• #7   2. jun 2007 -Kwak-...Ja det har du heeeelt ret i.....

Kommentér på:
Køb af Hayabusa

Annonce