Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hayabusa køb
  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #1   15. maj 2011 Check ud på www.HOCK.dk - der finder du en del lidelsesfæller.... smiley

• #2   15. maj 2011 Tror du mener http://www.hocd.dk/ smiley

• #3   15. maj 2011 det er låst deres forum, tror jeg, kan ikke lige finde noget fornuftigt.

• #4   15. maj 2011 de første årgange havde problemer med knastkædestrammer, som blev lavet på garanti, - mener det koster et par tusinde, forskellen er at der kommer en slange med olietryk op på bagsiden der gør at den ikke slår når den står og growler i tomgang... Jeg fik det lavet på min, ved at betale mekaniker timerne, - da det var en dansk cykel der ikke havde været inde og få det lavet. kostpris, 1600 i arb. løn. Ellers er der bagstel som på 99 er i alu, og det er ikke stærk nok til 2 pers. og oppakning. Tag en magnet med, ellers plejer dem i stål og være malet sort. Det er til at finde til små penge. Ellers havde min problemer med et benzinfilter der v var gået i opløsning så det kostede også lige en tur på værksted... for at få renset benzinindsprøjtningssystem.
    Ellers er en god investering til sådan en, et sæt sintermetalklodser til foran sammen med stålarm. bremseslanger. Og evt. en justering med tekabox eller smid en power commander på, så kan den justeres endnu bedre/finere.

held og lykke med den nye færge.

• #5   15. maj 2011 tak for info Offslow, siges at være holdbar motor.
    Må det jo også være med alle de tuningsprojekter der
    suser rundt....glæder mig!

• #6   15. maj 2011 Det er en rigtig stærk motor konstruktion, - men der er så så mange andre ting på den der ikke er lavet så fint... som er lidt for meget suzuki-syndrom over... hvis du spørger i drag-kredse så er starter gearet ikke godt nok... ved jeg mange døjer med når de højkomprimerer dem. Men det findes der så også en løsning til.

Kommentér på:
hayabusa køb

Annonce