{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.210 visninger | Oprettet:

Hva sker der! Fucking Lort! {{forumTopicSubject}}

Nu har det næsten taget mig 4 1/2 måneder at få taget det Mc kørekort! Jeg har selv hastet på ellers var der sku gået endnu længere tid... Jeg var oppe til Teoriprøve fra 1 månede siden!
Og bestod med 2 fejl!
I dag var dagen så hvor jeg skulle til køreprøve!
MEN MEN MEN- Tror i ikke at jeg var blevet tilmeldt endnu en teoriprøve i stedet for! Sådan noget lort!
Min kørelære giver politiet skylden for at have lavet fejlen! Men han kunne for helvede da bare have kigget på de papirer hvor det står!
Nu er jeg så "heldig" at kunne få et afbud på fredag i stedet for!
Men så skal jeg da have fri fra arbejde igen! Det koster sku da det hele!
Havde sådan glædet mig til at få det kort!
Lorte køreskole!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hva sker der! Fucking Lort!
  • #1   4. jun 2007 surt show Casper,, op med humøret 8)

• #2   4. jun 2007 Min køreskole burde i det mindste at betale mig for en arbejdsdag! Jeg er sku helt uden skyld! Det er den lorte køreskole bare ikke! Idioter! Jeg er så pisse rasende lige nu!

• #3   4. jun 2007 Hej Casper...
    Det forstår jeg godt... Kan godt huske at jeg bare gik og ventede med at komme op til den køreprøve, så man kunne komme ud at ræse....
    Op med humøret, der er ingen grund til at være sur, der kan jo ikke laves om på det, selv om det er pisse træls.
    Held og lykke med prøven
    / Trine

• #4   4. jun 2007 Det med en måneds vente tid på køreprøven passer nu meget godt, det er der desværre, og kan der ikke gøres noget ved.

Det med at du vil have din køreskole til at betale din arbejdsdag, er da noget mærkeligt noget at sige?

Men kan da godt forstå du er sur, da det er rimelig trist, men det er altså menneskeligt at fejle og se det på den lyse side af sagen, du får en tid fredag.

Og desuden har du jo massere af tid til at nyde dit kørekort i, så om der går 4 dage mere går verden jo nok ikke ned af.. smiley

Men held og lykke med køreprøven. smiley

• #5   4. jun 2007 Ja men hvis jeg fejler kommer jeg sku til at betale ved kasse 1... Hvorfor skulle de så ikke??? Jeg kunne forstå hvis jeg selv havde haft fejlet...
    Jeg har ikke lyst til at fortælle om køreskolen... Jeg er jo ikke bestået endnu-så går der stadig!
    Ja ved godt der ikke er andet at gøre end at komme op med humøret... Men havde fandme glædet mig! sommeren bliver jo kun kortere... smiley
    Hilsen Tudefjæset smiley

• #6   4. jun 2007 Men på den anden side kunne du også have sagt du ville se tilmeldingen så kunne du jo have set der stod teori prøve og ikke køre prøve: smiley

Men ja det er surt . Men se det på den lyse side. Den ene arbejdsdag som er spilt i forhold til de mange timer du kommer til at tilbringe på en motorcykel. Det er et lille offer at bringe for så dejlige en oplevelse. smiley

• #7   4. jun 2007 aj hvor er det ærgeligt og uprofessionelt af din køreskole. Jeg håber at du kan bruge oplevelsen konstruktivt så du er endnu mere klar på fredag...

• #8   4. jun 2007 Håber så-- han er bedre til at lære fra sig end til at organisere......he he

• #9   4. jun 2007 Ja sådan er livet nu engang uretfærdigt Casper.... men tænk positivt - nu får du kortet lige på til en weekend og de har lovet godt vejr så der må være dømt MC-KØRSEL hele weekenden....
    Held og lykke på fredag - og det er tilladt for dig at være et "tudefjæs" som du selv skriver... men vi kan jo kun prøve at trøste dig... vi kan desværre ikke give dig lov til at køre....

• #10   4. jun 2007 nu får du kortet lige på - skulle være - nu får du kortet lige op til

• #11   4. jun 2007 Sjældent man hører en person klage over en utilsigtet fridag smiley

Held og lykke fredag

• #12   4. jun 2007 ja ja nu skal jeg lige have lov til at få fri først smiley

Puha nu er jeg kølet lidt ned... Det var sku svært!
    Ved godt at man ikke kan give kørelæren hele skylden... Det er jo politiet der har lavet en fejl... Han har bare ikke opdaget den...
    Nu er der sku ikke andet at gøre end at glæde sig til på fredag...

• #13   4. jun 2007 Ja, det var aldrig sket hos KKPro på Hvidovre Torv....

Kun pæne ord herfra om den køreskole.

• #14   4. jun 2007 klarede kortet på lidt under 3mdr, og der var os ventetid...

men er vist meget forskel på de forskellige kørerlærer, og hvad de vil gøre for deres elever...

• #15   4. jun 2007 Jeg startede 15. Februar, fik kortet 12. April.

Udelukkende fordi det hele var timet og tilrettelagt hos KKPro på Hvidovre Torv.

• #16   4. jun 2007 bare for at rode lidt i humøret mit tog 5 uger i holstebro hos henning.

• #17   4. jun 2007 Føler MEGET med dig.
    Held og lykke fredag.
    Mvh.
    Jan L

Kommentér på:
Hva sker der! Fucking Lort!

Annonce