Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  barn på 1½ på MC?
  • #1   26. jun 2007 ja indtil den 1 aug smiley

men ville dog ikke råde dig til det! syntes det er en smule uansvarligt... han kan jo på ingen måde holde fast

• #2   26. jun 2007 shit, troede der stod 1½ barn på mc :S...

vil have fri fra arbejde nu... smiley

men, jeg ville stærkt fraråde dig at gøre det

• #3   26. jun 2007 har kørt lidt med han før og på min cykel sidder han i spænd mellem tanken og mig. og det er kun en kort tur på 2 km til dagplejen hvor jeg skal hente ham smiley

• #4   26. jun 2007 Det ville da også være FULDSTÆNDIG uansvarligt!!!
    hvis deter mere end 300m ..

• #5   26. jun 2007 til 1. aug... øv så

• #6   26. jun 2007 Ja, det må han godt, indtil 1.aug.2007

• #7   26. jun 2007 LÆS dog mandens spørgsmål inden i svarer, hvad han så gør er vel op til ham.

• #8   26. jun 2007 beklager steen. moralens vogtere har meget travlt herinde engang imellem

• #9   26. jun 2007 der må husker heller ikke side nogen forand chauføren...

• #10   26. jun 2007 "LÆS dog mandens spørgsmål inden i svarer, hvad han så gør er vel op til ham."

Syntes sq det er fair at komme med en kommentar!

Om manden tager det til efterretning er så hans egen sag...

Når der er en uden kørekort der spørger om hvad der sker hvis han kører alligevel, så skriver folk jo også, at det er dumt - ofte (har jeg da indtryk af) lader personen så være...

• #11   26. jun 2007 har du ret i david. selvfølgeligt må man komme med kommentar. men med ungen fastsiddende foran. med måske 40km/t er da ikke grund til at ALLE skal kommentere det samme. sjovt nok uden at svare. en kommentar burde ligesom være nok.
    men at mødre kommer på deres cykel med en lille voblende trailer med 2 unger i, i fuld fart i trafikken er da værre. eller ham der lige er kommet for sent hjemmefra og med 80 i bil blæser ind på skolen for at smide ungen af.
    mcén ville jeg da foretrække. og tag ikke fejl, ungen elsker det garanteret

• #12   26. jun 2007 Hør her, knægten sidder i spænd mellem fører og tank, og er omgivet af arme, så han falder ikke af. Når man kører ekstra opmærksomt og påpasselig, kan man faktisk godt undgå uheld (med mindre en sprit- eller flugt-billist brager ind i en), men det er der ligeså stor sansnynlighed for, som hvis ungen sidder i en klapvogn der bliver skubbet på fortorvet.
    Så uansvarligt, nej, bestemt ikke.
    Ulovligt, ja desværre fra 1.aug. Der skal barnet være min. 135cm.
    Ellers er en sidevogn løsningen...

/
    Jesper

• #13   26. jun 2007 nemlig jesper

• #14   26. jun 2007 Og som Jens C skriver. Ja, ungen vil elske det. Til en sommerfest i en børnehave jeg arbejde i tidligere, fik alle ungerne en tur bagpå.
    Havde skaffet en børnehjelm og et nyrebælte med håndtag, satte boks bagpå med ryglæn og med hævet fodhvilere. De fik en hurtig rundtur, og var vilde med det.
    Der var 40 forældre som lod dem få en tur, og når så mange forældre ikke har noget imod det, så kan man da ikke kalde det for uansvarligt...

• #15   26. jun 2007 wow... ikke meningen at skabe så stor foragelse...

• #16   26. jun 2007 Tja pga. de nye regler har jeg lige invisteret i en chopper cykel med sidevogn til at fragte min 2 årige søn i - skal bare bruges en gang imellem når den bette "rod" skal luftes - vognen har jeg lige indrette med styrtbøjler og fastmonteret og godkendt autostol med H-sele og hård glasfibertop med udluftning - og han nyder det - Spørgsmålet er så om faderen nyder at sætte zx 10 ´eren og trille afsted på en totakter chopper med sidevogn med 50 km/t... Ja faktisk en fornøjelse når han er med. Så far, søn, bedstefar og onkel triller lige en tur engang imellem søndag eftermiddag ;O)

• #17   26. jun 2007 Martin P: Du får aldrig overbevist det effekt hungrende folk på MCG om, at man kan more sig på noget der har under 150Hk.
    Alt under 150 hk er jo bare trænings-MC'er til man får råd til en "rigtig" motorcykel ;o)

• #18   26. jun 2007 Jesper P : kun en tur om søndagen på den lille mc...

resten af ugen tager jeg selv kawasaki zx10´eren - den lille er kun fordi sønnike skal luftes ;O)

• #19   26. jun 2007 Ja det med reglen har jo været oppe før. Og min datter er kun 129 cm...... tror lige hun blev ked af ikke at måtte køre med før næste år. Hun var jo begyndt... surt smiley

• #20   26. jun 2007 hvis det kun er medtrafikanterne der er frygten, så må forældrene heller ikke krydse fodgængerfelter, eller veje i det hele taget. de er sq mere farlige overfor blinde billister og cyklister. eller skolen. hva de ikke kan redde sig af sygdomme (de bliver dog mere kritiske efter 14års alderen ;-)) og så videre.

Kommentér på:
barn på 1½ på MC?

Annonce