{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skære i stellet!!
  • #1   12. dec 2018 Så vidt vides var de ting du nævner lovligt ifølge de sidste nye retningslinjer fra fstyr.. men de retningslinjer blev trukket tilbage igen og der er vidst ikke kommet noget nyt. Men fjerne overflødige beslag og skære det bagerste stykke af efter dæmperne var lovligt men kun hvis de var fritstående og ikke gik sammen med hinanden. Det er heller ikke lovligt at svejse på stellet. Svejer du noget skal der laves en beregning som for eks. Autoconsult kan lave for 3-4000kr.

    Dette er min overbevisning og andre kan have en anden mening, eller viden omkri g det.

    Så længe vi ikke har regler fra fstyr kan ingen rigtig sige noget om det..


  • #2   12. dec 2018 Det må du IKKE. Spurgte hos den lokale synshal. Mine fodhvilerbeslag er kun 2 små plader.
    Men de sidder på en stang, som sidder på stellet
    Derfor må du ikke det smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley


  • #3   13. dec 2018 Keld l. p.
    synshallerne har så heller ikke altid ret, ofte lyder de bare kloge af h.t. ring og snak med FDM om det ville jeg mene, de kan også altid sende en videre.


  • #4   13. dec 2018 Casper.
    Det kan du have ret i. Tilbage står vi glade mc'er, som stadig ikke, hvilke regler vi skal rette os efter.
    Så DØD over fjolserne????, der ikke vil os det godt ????


  • #5   13. dec 2018 På denne side, ca midt på, står der man gerne må fjerne beslag som er ubetydelige. Det er fra Færdselsstyrelsens nyeste vejledning til syn. (Januar 2018) smiley

    Ved ikke om dit fodhviler beslag går ind under det.


    profilbillede
  • #6   13. dec 2018 Jeg mener det tidligere har været sådan, at hvis cyklen er beregnet til 2 personer, altså sæde til 2, så skal der være monteret fodhvilere til passageren. Om det stadig er gældende, ved jeg ikke.
    Dog ved jeg der skal være fodhvilere hvis der er 2 på cyklen.


  • peter H
    peter H Tilmeldt:
    dec 2015

    Følger: 1 Svar: 2
    #7   18. dec 2018 min kammie skar hele det bagerste af - så længe backbone og selve støddæmperne var rykket og det var lavet fint var der ikke noget bøvl - skal dog siges at der er andre synshaller der ikke "tør" syne det ...

  • #8   18. dec 2018 #7.
    Hvis andre synshaller ikke "tør" syne den igen, så er det jo ikke meget værd. smiley


  • peter H
    peter H Tilmeldt:
    dec 2015

    Følger: 1 Svar: 2
    #9   18. dec 2018 de tør ikke fordi de ikke ved præcist hvad de må ... ja det er en kæmpe gråzone og det er lidt som at tage chancen... sådan er det at være custom bygger her i dk... æv æv

  • #10   18. dec 2018 Det er jo ikke problemet at få synet det.. alt kan kan synes. Synsmanden kan vælge at lukke øjnene, i den sidste ende er det ejeren der har pligt til at oplyse hvad der er lavet.

Kommentér på:
Skære i stellet!!

Annonce