{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.612 visninger | Oprettet:

Køb af ny mc {{forumTopicSubject}}

Hej All

Er mega lun på at købe ny mc (fabriksny), men har aldrig købt helt ny mc før. Når jeg har handlet nye biler, så har jeg altid fået noget med - måtter, rustbeskyttelse eller lignende.

Gør jeg det samme ved ny mc? Kan jeg må forvente at få et ja, hvis jeg fx. Vil bede om at få et har jeans med kevlar med?

Er oprigtig i tvivl, om det vil virke flabet.

Vh Lani


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af ny mc
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #1   14. jan 2019 Naturligvis kan du bede om lidt rabat... smiley

  • #2   14. jan 2019 Tit kan man opnå lidt rabat på ekstraudstyr i forbindelse med handlen. På selve cyklen er sjældent de vil give noget videre.

  • #3   14. jan 2019 Hvis det er den Aprilla på billedet, er den noget sprød:) Tror helt sikkert du bliver glad for den, uanset pris.

  • #4   15. jan 2019 fortjenesten på nye motorcykler idag er forfærdelig lav efter afgift nedsættelsen for et par år siden. men selvfølgelig får du nogle procenter på tøj, og generelt ekstra udstyr til motorcykler er der især rabatter at hente smiley
    jeg arbejder selv ved kok-mc i Holstebro, vi sælger dog ikke Aprilia, men vi har Honda og Suzuki. men hvis du en dag kommer den vej på, er der altid kaffe på kanden :)??


  • #5   15. jan 2019 Ja da, ved køb af ny mc du kan få en ny hjelm ( jeg fik i hver fald) eller et bar bukser eller jakke, eller lidt rabat på cyklen

  • #6   15. jan 2019 Det er overhovedet ikke flabet...….. det står jo sælger frit for at sige nej. Helt sikkert er det at spørger du ikke får du ikke noget !!


  • #7   16. jan 2019 Min bror var rundt ved 4 Yamaha forhandler inden han købte hans fabriksnye MT-09SP

    Der var intet rabat at få ved 3 forhandler - Som i INTET.
    Man skulle tror det var karatel dannelse indenfor mc forhandler.

    Men den sidste forhandler - slettet lev. omk. Fik mont. alt ekstra udstyr gratis - nr. plade holder- udstødning - blinklys - greb - varme i håndtag - spejle.
    Ud over det betaler man altid listeprisen.


  • #9   16. jan 2019 Første service gratis er billigt for forhandleren og give dig og en god besparelse for dig.. så den er næsten altid sikker..

  • #11   20. jan 2019 Som en lille krølle på købet - for den er købt ?? Så fik jeg den til en billigere pris end listeprisen, da de havde sat 2018 modellen ned til 107.000.
    Det jeg fik med, det er gratis levering ( Vil ikke have den på gaden i det her vejr, og med salt på asfalten. Og det skal lige siges, at jeg bor i Sydsjælland, og forhandleren ligger i Brønshøj)
    Så alt i alt er jeg faktisk glimrende tilfreds.
    Og glæder mig som en sindssyg til tirsdag i uge 5 !!! :D:D:D


Kommentér på:
Køb af ny mc

Annonce