Nolan Klap hjelm?? Nolan Klap hjelm??
Er der nogen der har erfaringer med Nolan N 102, tænker på at skifte min Caberg Justisimo ud med sådan en, skal selvfølgelig først lige have prøvet den, men ville lige spørge jer først??
Havde egentlig tænkt på en Schubert klap hjelm, men synes Nolan ser federe ud!!
Er der meget vindstøj??
Er solbrillerne okay, de sidder jo udenpå ( hos min Caberg er de indvendig, og er super dejlige )???
Hvordan er det med dugfri og ridse fri visir ( Cabergs virker jo bare optimalt ) ???
Nu ved jeg godt at jeg roser min Caberg hjelm i mine spørgsmål, men umiddelbart ser det ud til at jeg får en bedre hjelm hvis jeg vælger Nolan, jeg er meget utilfreds med vindstøjen i min Caberg hjelm, så det er det vigtigste kriterie sammen med at det dugfri visir SKAL virke optimalt!!!
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 118
Jeg har brugt den i 4-5 måneder og der er ikke kommet ridser i visiret endnu og der kommer ikke dug.
Jeg synes ikke der er meget vindstøj, men jeg har ikke prøvet andre mærker.
nov 2006
Følger: 50 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.374
Er den med Dugfri visir???
Okay, lyder da godt... Men ærgeligt at solbrillen ikke er helt optimal, men er det til at leve med???
okt 2005
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 215
Jeg kan lige klare at lave dug over næsen hvis jeg er heldig, men det er ikke noget jeg kan se, med mindre jeg tager hjelmen af. Vindstøjen kunne nok være bedre men jeg sys det er ok.
Ellers en fin fin hjelm, jeg har ikke fortudt jeg købte den.
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 181
Bruger briler og har haft alvorlige problemer med dug i to andre hjelme - det sætter sig i brillerne, når man trækker vejret (med mindre man åbner en smule og kører rigtig stærkt - og det kan jo være lidt svært midt inde i byen :-))
Har ikke fortrudt, så.....
Nolan Klap hjelm??