1.175 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
Nolan Klap hjelm?? Nolan Klap hjelm??
Er der nogen der ved hvorfor nogle butikker i syd og østjylland som fører Nolan hjelme???
Skal en tur til Sønderjylland imorgen, og kommer gennem Toftlund... Fører de Nolan???
0 synes godt om
mar 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 3 Emner: 22 Svar: 28
MC master i skanderborg ( ca 20 km syd for århus)
Det købte jeg min...
nov 2006
Følger: 50 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.374
Er du glad for den, jeg var selv hos MC Masters og prøve en... Men kom 5 min før de lukkede, så der var ikke tid til at prøve den ordentligt og få en fornemmelse af den???
Jeg har en Caberg nu, og umiddelbart føltes det som om der er mere kind plads i Nolan's hjelm, kan det passe, og er det godt eller skidt ???
sep 2006
Følger: 15 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 189
Jeg kører med en NOLAN N102 CLASSIC N-COM hjelm. Der er fin plads i kinderne, men til gengæld synes jeg der er for lidt plads mellem min hage og klappen. Jeg synes også støjniveauet er lidt vel højt.
Næste gang jeg køber hjelm vil jeg prøve om jeg kan få en kort tur med den først...i butikken er alt jo fint!
nov 2006
Okay, jeg vil nemlig skifte min Caberg ud pga. at jeg vil have en med mindre støj... Og så ser hjelmen rigtig fed ud
Er der meget støj i den da???
Det er den her jeg tænker på at købe:
(link fjernet)
nov 2006
sep 2006
Følger: 15 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 189
Jeg synes der er meget vindstøj. Sælgeren lagde præcis vægt på at støjniveauet skulle være lille, men det forstår jeg bare ikke. Men det skal siges at jeg ikke har kørt med andre hjelme på min nuværende maskine, så om det er min kåbe der bare skaber meget turbulens ved jeg ikke. Men tag og hør om du må trille et par hundrede meter med den på og vurder det så.
Visiret er med indervisir og det fungerer rigtigt godt...aldrig dug! Solbrillevisiret er jeg lidt mere lunken på og bruger det sjældent. Jeg vil gerne have det stående så det blot "skygger" for øjnene, men så jeg stadigt kigger ud af det almindelige visir. Men bare jeg kører lidt frisk...omkring 130...så klapper det helt i.
nov 2006
Jeg er vældig godt tilfreds med solbrillen i min Caberg, den sidder indvendig... Så havde mine forbehold for Nolan's udvendige solbrille... Fungerer den ellers fint nok.
Jeg bruger altid min helt klappet ned, eller helt væk??
apr 2007
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 35
nov 2006
Er du glad for din hjelm???
Nolan Klap hjelm??