363 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

sidi støvler. sidi støvler.

hej med jer... har et "stort" problem.. så fandt jeg endelig nogle støvler i den rigtige størrelse.... 48 - 50... smiley

nu er det store problem bare hvem jeg kan få til at bestille dem hjem i de forskellige størrelser(48,49,50).. nogle som kender nogle forretninger eller andre løsninger ?? ved nemlig ikke hvad størrelse jeg kan passe.

(link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sidi støvler.
  • #1   17. jul 2007 Frankies MC Center i Randers og Rydbergs MC i Aidt forhandler Sidi-støvler, men ellers kan de fleste forhandlere få dem hjem? Størrelsen burde da ikke betyde noget

• #2   17. jul 2007 okaj... har snakket med Kj motorcykler, de har dem også i størrerstørelser... kan lige tilføje at størrelsen betyder meget, har flere gang oplevet både med sko og rulleskøjter at forhandlere ikke ville bestille dem hjem i store størrelser hvis man ikke betalte for levering osv. lige meget om man købte dem eller ej... det er ikke en gave at have store fødder selv om man siger at størrelsen på ens fødder svarer til størrelsen på ens........ yes i ved hvad jeg mere.....

Kommentér på:
sidi støvler.

Annonce