494 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Kan det betale sig at importere en mc Kan det betale sig at importere en mc

Hej
Jeg skal starte på Mc pap i morgen... Jeg glæder mig jo som en gal...
Kan ikke helt bestemme mig for om jeg vil købe en lille mc for må jo ikke køre stor endnu..
Men det jeg egentlig gerne ville høre det er. Kan det betale sig at køre til tyskland for at købe en mc og så betale afgift på den når man kommer hjem eller er det næsten det samme hvis man bare køber den ved en dansk forhandler????

Håber i kender svaret....

Venlig hilsen Brian
Som forhåbentlig snart får mc pap smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.
  • Klipning af hæk 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan det betale sig at importere en mc
  • #1   29. maj 2005 Købte min uden afgift, og jeg har sparet ca 10000, men som J S skriver afhænger det er nogen ting, og så selfølgelig held, men jeg er overbevist om at det kan betale sig i langt de fleste tilfælde ;o)

• #3   30. maj 2005 Og hvis man importere fra tyskland får man langt mindre rust for pengene.. Især hvis man kommer godt ned i landet.. Så hvis man kan være heldig med afgiften (kræver somregel at cyklen er ved at være gammel) så er der klart penge at spare.. Men husk lige at det godt kan tage over en måneds tid at få den omregistreret.. så hav fart på hvis du bestemmer dig for at gøre det.. Du har vel kortet om en måneds tid..

• #4   30. maj 2005 Alle jer som har fundet motorcykler der nede... Hvor har i fundet dem... Er der en side lige som den blå avis i har fundet dem på eller har i fundet dem ved forhandlere???

Uhhh skal starte til den første teori time her i aften kl 18.. Det bliver bare så dejligt at komme igang...

Glæder mig helt vildt

• #5   30. maj 2005 Har lige siddet og kigget inden på mobile.de
    Og jeg syntes da det ser lidt vildt ud smiley kan det passe en suzuki sv kun koster omkring 2000euro og det skal vel så ganges med en 8 stykker... Har jeg ret eller er jeg bare røv dårlig til tysk
    : )

Glæder mig vildt til at få pappet... Skal i kravlegården på onsdag kl 15,30... Det bliver bare vild fedt tror jeg

Kommentér på:
Kan det betale sig at importere en mc

Annonce