2.788 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
Er det forbudt at køre på mc efter 2035? Er det forbudt at køre på mc efter 2035?
Hej Motorcykelgalleri
I har vel alle hørt at det skal være forbudt at køre med benzin- og dieselbiler i år 2035. Jeg ville bare høre om det også gælder for mc, busser osv.
Tak for svarene på forhånd
0 synes godt om
sep 2007
Følger: 5 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 72 Svar: 1.407
jun 2016
Følger: 7 Følgere: 225 MC-er: 1 Emner: 59 Svar: 226
mar 2017
Følger: 2 Følgere: 3 Svar: 123
jun 2016
Følger: 7 Følgere: 225 MC-er: 1 Emner: 59 Svar: 226
maj 2011
Følger: 5 Følgere: 73 MC-er: 6 Emner: 47 Svar: 3.955
Jeg mener så at det samtidigt er dybt naivt at tro, at man ikke forurener når man kører på el, denne el skal jo komme et sted fra, og vindmøller kommer aldrig til at dække det!
Men vi skal jo have et "skræmmebillede" så vi gør som der bliver sagt, jeg savner sgu snart den kolde krig
jul 2018
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 28
Eller dem som ikke spiser ked for at bevare planeten? Øhh - mig bekendt kommer sørste delen af væres frugt og grønt syd fra, fragtet lastbiler som køre på DIESEL med chauffør lønninger som dumper det danske arbejdsmarked.. Når så er kørt her op, tager danske chauffører så over, endnu engang i møg beskidte lastbiler.. Så det er måske ikke så klima venligt at spise frugt og grønt som så mange tror
mar 2016
Følger: 5 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 923
jan 2015
Følger: 1 Følgere: 18 Annoncer: 1 Emner: 4 Svar: 707
Visionerne har i 10 år stået i kø hos politikerne: så og så mange El-Biler inden 10 år og bla. bla.
Næste år hæver de så afgiften på el til El-Biler.
Deres handlinger stemmer ikke overens med deres ord.
Og så ved vi jo alle at Danmark er det største bil og motorcykel producerende land i verden. Det er derfor os der er trend sættere og kan bestemme udviklingens retning.
Eller ...... NOT.
Vi hænger på den store udvikling, og når det punkt kommer hvor man forbyder ICE-motorcykler, så er der garanteret et fedt alternativ i form af en selvkørende 3 hjulet kabinescooter hvor man kan snuppe en lur men man er på søndagstur på de små snoede vej. Og da den er selvkørende er det total ligegyldigt hvor mange HK den har osv. for den accelererer aldrig mere end den er programmeret til.
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 210 Emner: 105 Svar: 3.875
Er det forbudt at køre på mc efter 2035?