{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
646 visninger | Oprettet:

Bremseklodser {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Jeg har en masse bremseklodser og jeg vil gerne finde ud af hvilke der er til foran og bag ved. Hvordan ser jeg det?

Hvordan finder jeg ud af om det er foran eller bag bremseklodser. Har mange MCB fra Lucas.

Håber i kan hjælpe mig

- Andreas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bremseklodser
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #1   24. apr 2019 De fleste klodser har et varenummer - så kan google hjælpe dig med hvad de passer til.

  • #2   24. apr 2019 Du kan prover og set den ind i bremsekaliperen og ser hvorfor en det passer...det er stor forskel på bag of før klodser, ellers som Sajmon siger er det klogeste

  • #3   24. apr 2019 #1 go ide smiley

  • #4   24. apr 2019 Er det fordi de er uden indpakning..??

    Så er et af de indgraverede numre ( bagpå eller på kanten) også type nummeret.. du kan google.. smiley
    Evt. Batch og prod. Dato skal ikke med..
    (Kina klodser fra Wish, har det sikkert ikke smiley )


  • #5   25. apr 2019 Henrik, det er fordi han har fået en papkasse men en masse forskelligt hjem og sælger på facebook uden informationer. "Så kan man skrive og forhøre sig". Held og lykke med at sælge det Andreas - og det mener jeg virkelig, ikke sarkastisk! smiley

    På moderne maskiner er forbremseklodser vel oftest længere og med en rille i midten. Bagklodser plejer at være firkantede. Bare sådan generelt, hvis du ikke gider at slå dem alle op. Husk at mange forskellige cykler på tværs af mærkerne bruger de samme kalibre og derfor de samme klodser.


Kommentér på:
Bremseklodser

Annonce