{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.277 visninger | Oprettet:

Benelli Tornado {{forumTopicSubject}}

Overvejede at købe en Tornado RS, men efter min test tur i dag, bliver det vist ved tanken, jeg blev lidt skuffet, havde fornemmelsen at 30hk var smuttet hjem til Italien igen.
Har nogle læst test eller selv prøvet en?
Var jeg bare uheldig med demo modellen?
Ved der er en på Tornado i Århus, og vil meget gerne høre fra vedkommende om erfaringer.
Kunne ikke finde den her på siden.

VH
Martin

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Benelli Tornado
  • #1   2. jun 2005 Nu har jeg selv kørt på en Tornado flere gange, og kan jo godt støtte op om at den ikke har samme kræfter som de nye litermaskiner. Så hvis det er dem du sammenligner med, kan jeg godt forstå du er skuffet...

Men det er jo heller ikke derfor man køber en Benelli. Det er mere for at få noget specielt. På Benellien er der lagt mere vægt på at få en cykel som virkelig giver en kanon feedback og nogle gode køreegenskaber.

Personligt synes jeg Benellien er utrolgt fed og en sand fornøjelse at smide rundt på de østjydske bondeveje. Og lyden fra den trebenede motor... Sød musik i mine ører!!!

Søren

• #2   3. jun 2005 Motor styring ikke så god efter min mening, men kan havde været uheldig.
    Sving egenskaber, ret dårlig, men maret kan nok lægges i opsætningen af affjedringen, og resten i de dæk der var monteret.
    Den virkede dog ret tam efter de hk den skulle have, det kan der jo gøres noget ved.
    Men alt i alt ikke den bedste test tur, jeg har nok været uheldig, men sjovt nok da jeg sagde at jeg ikke var helt opsat, slog de 35000kr af på RS modellen, men jeg kunne ikke få en test tur på RS modellen så er stadig i tvivl.
    Tak for links, det må nær studeres.
    Hygge

• #3   3. jun 2005 Film med tornado

(link fjernet)

• #4   3. jun 2005 Hej Martin...

Hvor var det du var henne og prøve Benellien?

Søren

• #5   3. jun 2005 Hej Søren

det var nede i Köln, fik den i to timer fin service.

Martin

Kommentér på:
Benelli Tornado

Annonce