{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad dumpede i på?
  • #1   14. aug 2007 kør ordenligt... kør pænt ... tja så kan det ikke gå helt galt .. kan ikke lære af andres felj ... skal du til at tænke over alt går det først galt...

• #2   14. aug 2007 Jeg havde en mc hvor lys indstilningen var anderledes end på den jeg kørte på til køreprøven... Det dumpede jeg på første gang ;o( (kørte med possionslys..)

• #3   14. aug 2007 nederen.. parrallelparkering? så var det vidst ikke mc du dumpede til smiley

• #4   14. aug 2007 trist med lyset.. det må jeg huske..

• #5   14. aug 2007 ok.. du siger hurtigt op i fart.. skal jeg så bare give den fuld rulle op til de 80? jeg skal jo ikke køre fra den motorsagkyndige smiley

• #6   14. aug 2007 thomas | RANDERS | R, lær af andres fejl. Du lever ikke længe nok til at opleve dem alle selv smiley

Men jaeh som der allerede er sagt. Bare kør fornuftigt, lad vær at kør super forsigtigt (langsomt på større veje etc) men bare som man normalt gør, og orienter dig tydeligt (Det er jo tit nok bare at kigge ud af øjenkrogen hvis man skal kig i sidespejlene fx. men det kan den motorsagkyndige jo ikke se, så drej altid hovedet lidt xtra meget, også når du kigger bagud smiley

• #7   14. aug 2007 ok.. det skal jeg huske smiley
    jeg har bare en enkelt ting jeg skal have rettet op.. når jeg f. eks skal svige til højre, så har jeg det med først at "slå et slag" til venstre før jeg drejer.. det er åbenbart fyfy.. men det er svært at lade være.. er det noget der kommer med erfaringen?

• #8   14. aug 2007 tak smiley min kørelærer er bare ret streng.. han mente at jeg ville være dumpet en masse gange i den sidste køretime jeg havde.. heldigvis har jeg 2 tilbage..

• #9   14. aug 2007 god idé.. jeg finder min kørelærers mobilnummer, og får en til at ringe til ham under hele prøven for at distrahere smiley

• #10   14. aug 2007 tjae ... man må ikke klaske sildene der kører på cykel inde i siden af vejen i røven når man kører forbi.
    ikke noget med at sms'e samtidig med at du kører (heller ikke når du holder for rødt)
    wheelies og stoppies er en NO GO.
    Spøg til side kør med respekt og hold afstand, find en god rytme og kør som du vil gøre det alene, så skal du nok komme igennem.
    var selv oppe til køreprøve til bil og mc med 30 min. mellemrum, var super nervøs og folk kørte imod mig i færdsels retningen og kørte ud foran mig, men bestod begge

• #12   14. aug 2007 tror at i har fjernet en del af min nervøsitet smiley jeg er glad fo de mange svar.. bliver desværre nødt til at smutte i seng.. for skal opereres i morgen.. og jeg er lidt nervøs for hvilke virkninger det får.. for det vil nok ikke være det mest behagelige at sidde på en marauder efter den operation smiley jeg håber at jeg kan klare det med panodiler.. for kortet SKAL i hus.. nu har hondaen stået i garage længe nok.. godnat smiley

• #13   14. aug 2007 På vej til min køre prøve (på scooter) blev jeg stukket af en veps/bi og min "fuckfinger" havde dobbelt størrelse da jeg nåede frem hold kæft det gjorde nas. Men måske var det med til at tage de værste nerver for selve prøven gik fint og med untagelse af at jeg overså en grøn pil til at dreje til venstre var der ingen problemer. Det dumpede jeg heldigvis ikke på.

• #14   15. aug 2007 Og husk så, at FYLDE som en bil... Ikke noget med at trække Th. !!!

• #15   15. aug 2007 Husk at trække til højre inden sving hvor der er cykler (vis du har dedikeret svingbane skal du holde dig i midten af pilene, dobbelt orientering inden du blinker og inden du svinge.

Lad være med at køre lige ud i en vejensforløb smiley som jeg gjorde smiley bestod alligevel.

• #16   15. aug 2007 Jeg fik at vide jeg bare skulle give den gas, inden for lovens rammer, og køre som om de ikke var der.

De første 10min kunne de slet ikke se mig, fordi der var en del langsomme biler som jeg overhalede. Fik så bare at vide over radioen jeg lige skulle holde ind og vente, og så foresatte vi.

Helt i orden prøvesagkyndig der.

• #17   15. aug 2007 hvorfor skulle du dumpe ?

• #18   15. aug 2007 Jeg fik af vide at noget af det aller vigtigste var placeringen på vejen, altså at man viste at der kom en MC og ikke en scooter....så husk at hold dig lidt til højre for midten af din bane halvdel......Det er også utroligt vigtigt når du får kortet og skal ud at køre alene, så de andre trafikkanter kan se at du nok kommer hurtigere en 45 km/t

• #20   15. aug 2007 Henrik selvfølgelig består vi, men bare sig til kørelære at i skal lege køreprøve og han skal sige hvis du laver den mindste fejl, gør jeg når jeg har mine sidste køre timer senere idag

• #21   15. aug 2007 Vis du har styr på cyklen og kan betjene den rigtigt, samtidig med at du kan læse/følge trafikken og placerer dig rigtigt. Så kan det ikke gå helt galt ! Jeg var til køreprøve i pisøsende regnvejr, og havde travlt med bare at se ud af hjelmen. Så jeg missede et højre sving, hvorefter sagkyndige blot sagde" vi skulle have været til højre, men vi foresætter bare lige ud". Og mere blev der ikke sagt til det.

held og lykke !

• #24   15. aug 2007 Jeg dumpede til bil køreprøven fordi jeg ikke overhøldt min vigepligt. Den prøvesagkyndige stod heldigvis på bremsen.
    Til mc køreprøven var der en af de andre der havde svært ved at vende uden at røre jorden, fordi han var en lille lort. Han koncentrerede sig så meget at han glemte at se bagud, og kørte lige ud foran en knallert.

• #25   15. aug 2007 Dumpede ikke, men min kone gjorde, fordi hun ikke brugte bagbremsen...

• #26   15. aug 2007 Klarede den i første hug, men husk endelig de tre vigtigste regler... Orientering, orientering og orientering smiley

• #27   15. aug 2007 det tog 2 gange at få kortet, dumpede første gang på at jeg havde en helt sort hjelm på (meget svært for dem at se hvor meget du drejer hovedet... derfor, har du en sort hjelm så på med noget hvidt tape.

og så dumpede jeg på at jeg ikke holdte mig helt ude i kanten når jeg skulle svinge (dvs. lukke af for cykkelister)

anden gang bedstod jeg med 0 fejl!

Bare rolig, du består!

Kommentér på:
hvad dumpede i på?

Annonce