1.435 visninger
|
Oprettet:
hvad dumpede i på? {{forumTopicSubject}}
ja.. som overskriften lyder.. hvis i dumpede jeres køreprøve? hvad var det i gjorde forkert? jeg skal op til køreprøve på tirsdag, og vil gerne være helgarderet
jul 2004
Følger: 70 Følgere: 57 MC-er: 4 Emner: 98 Svar: 437
jul 2004
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.141
apr 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 83 Svar: 597
apr 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 83 Svar: 597
apr 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 83 Svar: 597
jun 2005
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 990
Men jaeh som der allerede er sagt. Bare kør fornuftigt, lad vær at kør super forsigtigt (langsomt på større veje etc) men bare som man normalt gør, og orienter dig tydeligt (Det er jo tit nok bare at kigge ud af øjenkrogen hvis man skal kig i sidespejlene fx. men det kan den motorsagkyndige jo ikke se, så drej altid hovedet lidt xtra meget, også når du kigger bagud
apr 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 83 Svar: 597
jeg har bare en enkelt ting jeg skal have rettet op.. når jeg f. eks skal svige til højre, så har jeg det med først at "slå et slag" til venstre før jeg drejer.. det er åbenbart fyfy.. men det er svært at lade være.. er det noget der kommer med erfaringen?
apr 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 83 Svar: 597
apr 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 83 Svar: 597
jun 2007
Følger: 10 Følgere: 10 MC-er: 3 Emner: 153 Svar: 1.056
ikke noget med at sms'e samtidig med at du kører (heller ikke når du holder for rødt)
wheelies og stoppies er en NO GO.
Spøg til side kør med respekt og hold afstand, find en god rytme og kør som du vil gøre det alene, så skal du nok komme igennem.
var selv oppe til køreprøve til bil og mc med 30 min. mellemrum, var super nervøs og folk kørte imod mig i færdsels retningen og kørte ud foran mig, men bestod begge
apr 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 83 Svar: 597
jul 2006
Følger: 9 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 78 Svar: 714
jul 2004
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.141
mar 2007
Følger: 78 Følgere: 76 MC-er: 2 Emner: 105 Svar: 3.216
Lad være med at køre lige ud i en vejensforløb
sep 2005
Følger: 17 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 300 Svar: 1.815
De første 10min kunne de slet ikke se mig, fordi der var en del langsomme biler som jeg overhalede. Fik så bare at vide over radioen jeg lige skulle holde ind og vente, og så foresatte vi.
Helt i orden prøvesagkyndig der.
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
apr 2006
Følger: 50 Følgere: 90 MC-er: 13 Emner: 463 Svar: 2.202
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.582
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 953
held og lykke !
apr 2007
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 21 Svar: 195
Til mc køreprøven var der en af de andre der havde svært ved at vende uden at røre jorden, fordi han var en lille lort. Han koncentrerede sig så meget at han glemte at se bagud, og kørte lige ud foran en knallert.
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 61
mar 2007
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 34
og så dumpede jeg på at jeg ikke holdte mig helt ude i kanten når jeg skulle svinge (dvs. lukke af for cykkelister)
anden gang bedstod jeg med 0 fejl!
Bare rolig, du består!
hvad dumpede i på?