{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.172 visninger | Oprettet:

Udsyn bagud med hjelm {{forumTopicSubject}}

Efter jeg købte en ny Hjc Rpha 11 er der en ting jeg savner rigtig meget fra min gamle Schuberth, det er bagudsynet.
Ved vognbaneskift kigger jeg altid bagud, og der var bedre udsyn i min gamle hjelm.
Hvilken hjelm giver godt udsyn bagud uden at du skal få alt for meget hold i nakken når du kigger bagud?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udsyn bagud med hjelm
  • #1   23. jun 2019 Bell race star, er designet til at være super god til netop det

  • #2   23. jun 2019 Har selv valgt hjelm bla. udfra det samme, tourmax er fin..
    Ellers findes der et par stykker med screen up bagudrettet kamera a’la:
    https://youtu.be/BhpRzkBpWHE
    smiley


  • #3   23. jun 2019 jeg bruger mine spejle til at se bagud med, det virker fint

  • #5   23. jun 2019 #3 yearh right smiley jeg har en stribe motorvejs tilkørsler hvor de især om morgenen kommer m 140/150 stk++ hvor det er pine død nødvendigt at vende krydderen.. smiley

    Dertil kommer generelt at køre i storstaden med flyvende løbehjul, rasende el-cyklist pensionister, middelaldrende High speed spandex Skibby wannabee’s, unge tilbagelænede DJØF kvinder med hørebøffer i deres egen ‘ok - rødt og hvad så?’ Verden...!!!! (I kid you not!!)

    En storstadsverden hvor ens spejle kun kan bruges til at møffe en plads hvis du allernådigst har fået lov til at indlede et FORSØG på højresving, - kraniekassen er kun nødt til at køre på kuglelejer for at have en chance for at gennemføre.. smiley

    Men selvfølgelig omvendt, jeg elsker også billister der KUN bruger spejlene.. grrrr..!
    Så hvorfor ikke også elske de MC kolleger man har kørt efter plads til forbikørsel de sidste 3 km.. fordi de ligger i deres egen verden yderst til venstre i venstre vognbane m 98km i tiden.. med ‘pop-smarte’ spejle på 2x5 cm i blåtonet glas (DUuuu..! Ved selv hvem du er! ) grrr...! smiley

    Arhhh..! DET lettede.. tak.. smiley smiley smiley
    Jeg elsker jer alle sammen smiley

    Pointen er blot vi skal og har en good dammd pligt til at vende krydderen og orientere os..
    jeg har som trådstarter undret mig over visse hjelme man prøver har et vildt dårligt side/bagud syn (endda opad når man holder forrest på visse lyskryds..) selvom de er godkendt og stemplet i hoved og r... biiip...


  • #6   23. jun 2019 Tag et kig på Caberg Levo.

  • Nichlas S
    Nichlas S Tilmeldt:
    mar 2019

    Svar: 2
    #7   23. jun 2019 Jeg kører med en ROOF Boxxer Carbon. ( https://bit.ly/2WXV6VG)
    Det er godt nok en fornøjelse, må jeg sige.


  • #8   23. jun 2019 @ Jesper [Helsinge]
    Caberg Levo ser interessant ud, har du erfaring med deres størrelser, om de er store/små?


  • #9   23. jun 2019 #5 stakkels dig

  • #10   23. jun 2019 Har haft et par Caberg. Størrelserne er ca det samme som Shoei i den X-Lite jeg har nu

Kommentér på:
Udsyn bagud med hjelm

Annonce