{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.146 visninger | Oprettet:

Min Sorte GS500e Stjålet fra Fields!!! {{forumTopicSubject}}

Fuck! i dag mellem kl 10:00 og 19:00 er min Mc blevet stjålet jeg havde parkeret den i en mc bås i indkøbscentret Fields først på p-dæk 2 lige hvor man kan køre op til dæk 1. jeg tror der kører minimum 20 biler forbi den plads i minuttet og alligevel var den blevet stjålet da jeg skulle hjem!

Den er helt sort med hvide fælge og gråt stel og "suzuki" på tanken der er desuden en gennemsigtig og sort kvartkåbe monteret. Den er som sagt blevet stjålet på Amager. håber i vil holde udkik efter den.

Jeg har meldt den stjålet til politiet og centervagten vil kigge overvågningsbåndende igennem i nat. Håber virkelig den dukker op eller at tyven kører med den ind i en mur med fuld fart!!! Fatter simpelt hen ikke de kan ske i en møg travl p-kælder der er konstant mennesker der hvor den blev stjålet fra!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min Sorte GS500e Stjålet fra Fields!!!
  • #1   20. aug 2007 skriv lige reg nr... så er det nemmere at vide om man har fundet den rigtige

  • #2   20. aug 2007 Ej hvor surt man... Fatter ikke man ikke kan have sin ting i fred... Ja overvågningsbåndende må forhåbentlig kunne vise et eller anden... Held og lykke

  • #3   20. aug 2007 nå ja... føler sgu med det... hader den slags mennesker...

  • #4   20. aug 2007 Puha :_( ... sikke noget lort.

    Hvad står der på nr. pladen ?

    Skal på arbejde i morgen på amager, skal nok holde udkig efter den.


  • #6   20. aug 2007 Det er fuldstændig crazy - det er nok det sidste sted, jeg ville tro at man ville turde at stjæle en MC. Tænk på den risiko de løber med centervagter, overvågning, og mennesker omkring én ved højlys dag - og så for en, undskyld udtrykket, skallet GS500E.


    ..hjernedødt


  • #8   20. aug 2007 Shizzle... Det er sq nederen. Troede ikke en GS500 var noget værd for de langfingerede, men man kan åbenbart aldrig vide.
    Hvad var den låst med? Kan jo være man bliver nødt til at sikre sin GS'er endnu mere...


  • #9   20. aug 2007 Skriv lige nummerpladen så skal vi holde øje...

  • #10   20. aug 2007 registrerings nummer DJ 14571-

  • #11   20. aug 2007 ja, jeg kigger også på amager i morgen, og holder øre og øjne åbne !

  • #12   20. aug 2007 Jeg har lige været ude at køre rundt ved fields og lede, var også inde og snakke med en vagt på p-dækket han viste mig et kamera som højest sandsyneligt har peget direkte mod cyklen hele dagen, og de ville som sagt kigge båndende igennem i nat. Den var ikke låst med andet end styr låsen for lige præcis der kunne jeg slet ikke forestille mig nogen ville være dum nok til at stjæle den, men det var jo åbenbart naivt tænkt. Jeg har desuden tit set mange andre langt dyrere cykler stå på de 2 pladser.

    Jeg fatter ikke nogen vil løbe den risiko for en cykel som ikke er mere værd, for hvis personen har kørt uden hjelm har kameraet ved udgangen fanget ham direkte forfra.
    Håber sq den dukker op igen, at miste en cykel til 28.000 kr er fandeme meget når man er studerende på su.

    Tak fordi i holder udkig derude...


  • #13   20. aug 2007 Holder øje i Kbh og omegn...

    Håber du får den igen...

    Man bliver så harm, når man hører om folk der ikke kan holde snitterne for sig selv...

    smiley
    ________
    Jakob


  • #14   20. aug 2007 Sur ræv....:-(
    Håber da at du får noget ud af de overvågningsbånd...

    Held og lykke med jagten....


  • #15   21. aug 2007 Jeg skal til Amar i dag Jeg holder mig orienteret

  • #16   21. aug 2007 Så har jeg lige snakket med centervagten de siger der ikke er noget kamera som har peget mod cyklen!! og de kan kun se MCen da jeg kører ind kl 10 så spørger jeg om de har checket båndende igennem for udkørslen og hende jeg snakker med siger hendes kollega har tjekket båndende og ikke kan se den køre ud. så spørger jeg om der er andre udkørsler fra indkøbscentret og det vil hun så ikke udtale sig om! hvad er det for noget? virker ikke som om de gør sig særligt umage må jeg nok indrømme.

    Der skulle vel ikke være nogen som kender nogen andre mc-nørder eller folk som ligger mærke til de cykler de ser i løbet af dagen som har været i fields igår? For hvis man er kørt ind og parkeret kan man ikke have undgået at se den, det kunne jo være rart at kende et mere præcist tidspunkt hvor den er blevet stjålet. mellem 10:00 og 19:15 er jo ikke særligt præcist..

    Håber sq stadig den bliver fundet.


  • #17   21. aug 2007 Det er ikke sikkert den er blevet kørt ud selv, man hører ind i mellem om MC'ere der kidnappes på få sek. i en varevogn!

    Håber du finder den.


  • #18   21. aug 2007 Sådan nogle svin!!!

    Skal også nok holde øje!


  • #19   21. aug 2007 Yes! Cyklen står nu hos rødovre politi og den er vidst sluppet med nogle ridser og en smadret tænding. smiley
    Jeg skirver lige en nærmere forklaring når jeg får den hjem.
    Pas på jeres cykler derude!


  • #20   22. aug 2007 tillykke Det er fandme på tide at de tyveknægte får sig en lærestreg Hvem er friske på at sætte noeglerne i tændingen på min VFR ude foran Mjoelnerparken eller Volsmose og så sidde pg vente i en varevogn med hættemasker og så springe på når svinene proever at stjæle den`? he he

Kommentér på:
Min Sorte GS500e Stjålet fra Fields!!!

Annonce