{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
794 visninger | Oprettet:

Syn, omregistrering og forsikring ! {{forumTopicSubject}}

Ja,

Min Gixxer står stadig i forrige ejers navn, og forsikring, så det skal jeg jo til at have lavet om.

Men er der ikke noget med det skal ske i en bestemt rækkefølge? Altså, jeg kan ikke syne den uden den er omregistreret eller omvendt ?

Den skal synes med droslekittet, forsikres, og omregistreres til mit navn.

Hvordan gør jeg?

Tak !


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Syn, omregistrering og forsikring !
  • #1   7. jun 2005 Først kører du den til syn med den drosling der skal være på.
    Så får du fat på et forsikringsbevis og derefter kan du få den omregistreret.

    /
    Tine


  • #2   7. jun 2005 næsten rigtig tine....

    du skal alleførst ha et forsikringsbevis fra dit forsikringsselskab..... derefter en omreg.. attest fra motorkontoret...... begge dele skal du ha udfyldt og medbringe til syn sammen med den org. reg.attest............. ellers kan du ikke få den omregistret...
    held og lykke


Kommentér på:
Syn, omregistrering og forsikring !

Annonce