{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Service hos Thansen
  • #1   13. jul 2019 ja det er der

  • Jesper K
    Jesper K Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 83
    #2   14. jul 2019 Nu har du jo allerede købt en maskine ved dem, Så må du jo have gjort dig nogle tanker om kvaliteten i den butik. Jeg er sikker på at kvaliteten på værkstedet matcher kvaliteten på deres maskiner.

  • #3   14. jul 2019 Held og lykke med motorvejskørsel, på en 125ccm.
    Alt under 250ccm er tosset.
    Især hvis du vælger at smække konen bag på.

    Hvor mange ponyer har den?

    Edit. Jeg fandt det selv.
    11 HK og en topfart på 100kmt.
    Der er jo livsfarligt.


  • #5   14. jul 2019 Kvaliteten på din MC fejler som sådan ikke noget.
    Hvis du selv er i stand til at lave de nødvendige service og selv er i stand til at lave diverse småting og selv kan fejlsøge på små fejl, så lav en lille beregning på hvad service vil koste i garanti perioden og hvad det vil koste selv at lave service.
    Skrækhistorierne går ikke som sådan på Keeway's manglende kvalitet.
    For mig der går de mere på Thansen's manglende evne til at fixe fejlene eller gide at fixe dem.
    Det er helt klart det som de fleste skrækhistorier går på, inde på scootergalleri.
    Scooter indleveres til service og kører af helvedes til når kunden får den tilbage.
    Scooter bryder sammen ude på vejen og fragtes til Thansen.
    Thansen mener at de har fixet fejlen ( 1 måned efter )
    Scooteren afhentes og fejler stadig det samme.


  • #6   14. jul 2019 Tak for indlæggene.

    Jeg prøver lige at omformulere spørgsmålet:

    Er der nogen herinde, der selv, personligt, altså gennem førstehåndskendskab, har fået udført mc-service hos Thansen? hvis ja, så gerne en vurdering af Hansens service.

    Og tak til Johan


  • #7   14. jul 2019 ikke noget negativt, men tror bestemt du vil fortryde det køb og så falder den også afsindigt i værdi. Der var det bedst at købe en brugt maskine, de 125 ccm fåes til ingen penge idag fordi ingen kører på dem grundet alle de tåbelige regler med mc kortet

  • #8   14. jul 2019 Det er altså begrænset hvor meget man kan sætte til på så billig en maskine. Da jeg kørte over fortovet med min nye maskine satte jeg nok mere end en hel 125 ccm koster.

  • #9   14. jul 2019 Jeg har købt mange nye maskiner gennem tiden.
    Den her har jeg købt, fordi min forrige kineser (Haojin 125 ccm til 6000 kr fra ny i 2006) er den eneste nye mc jeg har haft, som ikke var fejlbehæftet. Efter 6 år og 14000 km solgte jeg den for 4000 kr.
    Har også kørt ny Suzuki. Efter 3 år og 15000 km var salgsprisen under det halve, selvom der var tilkøbt 5 års garanti.
    Kineseren var der nærmest ingen serviceudgifter på. Suzukien kostede derimod knap 5000 kr for hver 5000 km. Det blev jeg træt af. Og motorveje blev kedelige.

    Kender Danmarks dygtigste kina-mekaniker som ikke sælger Keeway, desværre. Er derfor lidt bundet af de 2 års garanti.


    Håber Thansen har styr på det. MC TouringNyt siger han har solgt godt 400 RKS'ere, selv siger de langt flere. Mener den er DK's mest solgte 125'er i 2015. Har forlangt en RKS-test af MCTC.


  • #10   15. jul 2019 Nu er der jo altid historierne og så er der sandheden, dem der svarer her har formentlig aldrig selv haft noget til service ved thansen og i kender kun til de skræk historier i har hørt, hvad med alle dem der måske er tilfredse? Det er jo ikke dem i hører mest fra!

Kommentér på:
Service hos Thansen

Annonce