{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.002 visninger | Oprettet:

Køb af SV650S! {{forumTopicSubject}}

Hej derude.

Jeg har endelig taget mig sammen til, at handle mc igen. (Efter 1½ mdr.'s stilstand smiley ) I den anledning er jeg blevet hooked på en Sv650s! Men... Hvad siger i til denne her:

Suzuki Sv650s med fuldkåbe, 22.000 km., Micron sportspotte, jet-kit, (forholdsvis) nye dæk, nyt kædekit, service ok. Fremstår flot/velh., Pris: 70.000 kr.

Er det en fair pris? Og vil den ikke holde brugtprisen godt? (Hvis jeg sælger den om et år eller to)

Hvis jeg køber den, skal jeg selv syne den. Men det bliver vel intet problem når den er forholdsvis "ny". Afslutningsvis, vil jeg gerne lige høre folks erfaringer med forsikring (kasko) på sådan en sag hvis man er 40 år og elitebilist.

På forhånd TAK for svarene.

/Thomas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af SV650S!
  • #1   9. jun 2005 Kasko er latterlig billig. Hos Tryg går den ind under costum bike. Jeg er 29 og IKKE elite og sådan en sv650s vil koste mig ca 5000kr at kasko.

  • #2   9. jun 2005 Ok, tænkte jeg nok den ville være...

    Hvad siger vi til den nævnte mc? Lyder prisen ikke fornuftig?

    Er der ellers noget specielt man skal være på udkig efter ved en SV'er?


  • #3   9. jun 2005 Jeg syntes det lyder meget godt, det er en fair pris og SV'eren holder prisen godt omkring de 70 kilo. Nu skriver du ikke noget om hvor gammel den er?, men der skulle helst ikke være noget, på en cykel der kun har gået 22000. Eftersom der er nyt kædekit og dæk på, tror jeg ikke der er noget. Check evt. slør i forgaflen, samt skrammer på stellet, som kan være tegn på, at den har været vældet.

    Held og lykke med det, SV’eren er en utrolig dejlig cykel og meget drift sikker.

    -Michael


  • #4   9. jun 2005 Efter de har sænket prisen koster en ny sv650 kun 88.995! Måske burde det overvejes...

  • #5   9. jun 2005 Jeg synes at have hørt noget om Sv-modellerne ikke havde det så godt med jet-kit. Noget med ventilerne ikke kunne holde til det. Men det er måske bare en and ?
    Ellers synes jeg den lyder rimelig fornuftig....


  • #6   9. jun 2005 Kig forbi Vores SV´klubs forum, der kan du få alle de svar om sv´erne du ønsker:
    http://forum.svrider.dk

    Jannik...


  • #7   9. jun 2005 Ups... Det er en 99'er!

    chris H.: Standard-potten er med! Er det ikke let nok, at skifte en slip-on?

    martin R: Joe, men vil have kåbe på. Og det andet er også lige over mit budget.

    FrankB(KBH) .: Har også hørt det. Men det er vist et spørgsmål om hvorvidt den bliver indstillet korrekt.

    _Jannik U. [Hillerød] _: Har besøgt siden flere gange, men syntes desværre den er lidt uoverskuelig. Ellers mega fed! (Og meget hjælp/råd at hente)


Kommentér på:
Køb af SV650S!

Annonce