{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
513 visninger | Oprettet:

Pris på kørekortet ? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle sammen

Jeg har tænkt mig at tage kørekortet engang i det nye år.

Er der steder i syddanmark omkring Kolding/Vejen området der er bedre end andre.
Og hvad ligger prisen ca på. til at Kørekort til Motorcykel?
Og der er noget med de der 34hk de første 2 år ikke ?

Mange spørgsmål men håber i kan hjælpe en uerfaren ung fyr her.

//MVH Martin

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pris på kørekortet ?
  • #1   5. sep 2007 Hey martin... har du taget kørekort til bil er det som regl billigere, jeg fik mit mc kort 6200 havde lige fået til bil... Det er rigtigt at tager du kortet som 18 årig, må du kører på noget med 34 hk... efter to år er begrænsningen taget af... men tager du kortet som 20 årig skal du kører lille cykel i 2 år... så gælder 21 års reglen ikke... smiley
    håber det hjalp smiley

• #2   5. sep 2007 Jeg er 20 år fylde 21 til Oktober, Har villet vente med kortet for at få kørt lidt fornuft i hovedet først. Drenge er jo fart glade når du får bil kørekort.

Jeg tog kørekort for knap 3 år siden. Og den samme kørerlære har kun til bil. Så er det vel noget med jeg skal ud og give fuld pris ikke ? Noget med 10,000kr plus ikke ? :S

• #3   5. sep 2007 jo det er noget i den stil... men vent til du er fyldt 21 så... for så må du kører stor maskine med det samme ellers skal du vente 2 år fra den dag du får kortet smiley

• #4   5. sep 2007 Jeg troede de havde lavet reglerne om så at ligemeget hvornår du tager kortet skal der gå 2 år før du kan få stort. Nok bare mig der tager fejl.
    Men søger stadig lidt råd om pris og sådan fra steder i sydjylland

• #5   5. sep 2007 tror det ikke, altså at reglerne er lavet om men eller www.politi.dk smiley

• #6   5. sep 2007 Reglerne er, at hvis du er under 21, skal du tage A lille, efter 2 års erfaring har du automatisk A stor.

Hvis du inden 2 års erfaring fylder 21, kan du gå op til en køreprøve, på en "stor MC", og få A stor den vej rundt.

Hvis du venter med at tage kørekort til du er fyldt 21, har du muligheden for at vælge mellem at tage A lille, eller A stor.

• #7   5. sep 2007 Og det med prisnedsættelse, er hvis du inden for 1 eller er det 2 år, har taget et anden kørekort.. Så kan du undvære noget af teorien... Jeg vil sige at heroppe (Horsens) ligger priserne fra 7500,- kr. og op efter..

• #8   5. sep 2007 ja men tager han A lille skal han vente to år... sådan var det ihvertfald for en jeg kender der ikke kunne nå jorden på den cb500 der skulle tages kørekort på...

• #9   5. sep 2007 Jeg tror nu også at de er som Jonas siger... Men ikk noget jeg skal gøre mig videre klog på smiley

• #10   5. sep 2007 Line,

Hvis han fylder 21, kan han få A Stor ved at tage en køreprøve.

Kris,

Spot on! smiley

• #11   5. sep 2007 Prisen ligger på ca 7500-10000 her i området, jeg gav selv 7500,- i 2006 hos Gert og Mariannes køreskole i Holsted

Mener priserne i Vejen ligger på 9000,- ude på køreskolen så vidt jeg husker

Kommentér på:
Pris på kørekortet ?

Annonce