903 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Foredrag om motorcykler for bilnørder. Foredrag om motorcykler for bilnørder.
Jeg skal fremlægge noget om motorcykler imorgen overfor 20 biløkonomer.
Jeg skal selvfølgelig have fortalt noget interessant, og ha dem til også at købe en motorcykel.
Hvad ville i fortælle om? Fortæller lidt om min egen, og hvilke ture jeg er med på.
Det skal være 20-30min og være på engelsk. Gode billeder, internet sidder osv modtages med glæde.
0 synes godt om
apr 2006
Følger: 35 Følgere: 46 MC-er: 7 Emner: 247 Svar: 1.769
Jeg ville skide mine bojser brune der!
Men du kan jo komme lidt omkring kavlitet VS. pris på cyklerne.
mc sport GP, Cross, Paris / Dakar løbet.
Funktoin inden for politi, militæret brand / redning.
Hobby brugere som os herinde, der også nyder det scociale ( stave spasser ) ved træf, udstillinger og mcg.
Regler her i landet ang. fart, klip, kørekort, drosling for de yngste ?
jan 2006
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 158
Knud J. har skrevet et underholdende og meget rammende stykke på min hjemmeside, som du kan kikke lidt på. www.bikerfriend.dk
BikerFriendHilsen
-Frank
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 181
maj 2007
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 239
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.198
Du er meget velkommen til at bruge min tekst
....men så vil jeg også ha en appelsinvand ved lejlighed!
Held og lykke
feb 2007
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 7 Emner: 26 Svar: 222
Det må i godt nok kunne hjælpe med?
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 100 MC-er: 5 Emner: 94 Svar: 1.445
(rødmer)
Jeg synes du skal fortælle noget om fællesskabet - noget som absolut ikke eksisterer blandt billister.
Det at MC'ister hjælper hinanden og at man aldrig føler sig alene, når man kører MC.
Så er der det at man kører en tur til et sted for at møde fremmede, men ligesindet, alle de mange træf der afholdes.
Glæden ved at køre MC, duften af naturen og følelsen af frihed. En vigtig ting som afstressning - prøv at forklare dem hvad en tur på MC gør ved en meget stresset person - En tur på et par timer føles næsten det samme som en uges ferie - man er frisk som en havørn og kan igen klare verdenssituationen.
Fortæl også lidt om historiske MC'ere, samlere og de høje værdier sjældne MC'ere handles til . tag blot Honda RC30´afsindige pris pga. de mange titler den vandt og naturligvis også grundet det lave stykantal der blev produceret.
Kawasaki Z900 A1, som er blevet en kult cykel og handles til svimlende summer.
Held og lykke med foredraget.
Mvh
Thomas E
maj 2006
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 1.358
vilken fine tekst du har fået skrevet dig der... må må da også lige indskyde din kone har ret i det hun beskriver.. med børn hund og mc... endlig først da jeg læste det jeg kom til at tænke på det på den måde... men ja det er jo også rigtig
frank..
den.... måde du har skrevet din historie er go det rende ned af rygen endnu... godt skrevet...
Foredrag om motorcykler for bilnørder.