903 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Foredrag om motorcykler for bilnørder. Foredrag om motorcykler for bilnørder.

Jeg skal fremlægge noget om motorcykler imorgen overfor 20 biløkonomer.

Jeg skal selvfølgelig have fortalt noget interessant, og ha dem til også at købe en motorcykel.

Hvad ville i fortælle om? Fortæller lidt om min egen, og hvilke ture jeg er med på.

Det skal være 20-30min og være på engelsk. Gode billeder, internet sidder osv modtages med glæde.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foredrag om motorcykler for bilnørder.
  • #1   26. sep 2007 er du ikke lidt sent ude ?
    Jeg ville skide mine bojser brune der!
    Men du kan jo komme lidt omkring kavlitet VS. pris på cyklerne.
    mc sport GP, Cross, Paris / Dakar løbet.
    Funktoin inden for politi, militæret brand / redning.
    Hobby brugere som os herinde, der også nyder det scociale ( stave spasser ) ved træf, udstillinger og mcg.
    Regler her i landet ang. fart, klip, kørekort, drosling for de yngste ?

• #2   26. sep 2007 Fortæl dem lidt om motorcykel kulturen.
    Knud J. har skrevet et underholdende og meget rammende stykke på min hjemmeside, som du kan kikke lidt på. www.bikerfriend.dk

BikerFriendHilsen
    -Frank

• #3   26. sep 2007 Husk også at sige, at de skal kigge godt efter os på vejene - vi har haft ulykker nok smiley

• #4   26. sep 2007 Du skal snakke om friheds og -fællesskabsfølelsen

• #5   26. sep 2007 Jens:

Du er meget velkommen til at bruge min tekst smiley

....men så vil jeg også ha en appelsinvand ved lejlighed!

Held og lykke

• #6   26. sep 2007 Tak for jeres indlæg, er næsten færdig. Mangler bare 1 stort billede en en motorcykel med en lækker pige bagpå!

Det må i godt nok kunne hjælpe med?

• #7   26. sep 2007 www.dragtdesigneren.dk - synes jeg er et rigtig godt link..........
    (rødmer)

Jeg synes du skal fortælle noget om fællesskabet - noget som absolut ikke eksisterer blandt billister.

Det at MC'ister hjælper hinanden og at man aldrig føler sig alene, når man kører MC.
    Så er der det at man kører en tur til et sted for at møde fremmede, men ligesindet, alle de mange træf der afholdes.
    Glæden ved at køre MC, duften af naturen og følelsen af frihed. En vigtig ting som afstressning - prøv at forklare dem hvad en tur på MC gør ved en meget stresset person - En tur på et par timer føles næsten det samme som en uges ferie - man er frisk som en havørn og kan igen klare verdenssituationen.

Fortæl også lidt om historiske MC'ere, samlere og de høje værdier sjældne MC'ere handles til . tag blot Honda RC30´afsindige pris pga. de mange titler den vandt og naturligvis også grundet det lave stykantal der blev produceret.
    Kawasaki Z900 A1, som er blevet en kult cykel og handles til svimlende summer.

Held og lykke med foredraget.

Mvh
    Thomas E

• #8   26. sep 2007 knud J.

vilken fine tekst du har fået skrevet dig der... må må da også lige indskyde din kone har ret i det hun beskriver.. med børn hund og mc... endlig først da jeg læste det jeg kom til at tænke på det på den måde... men ja det er jo også rigtig smiley

frank..
    den.... måde du har skrevet din historie er go det rende ned af rygen endnu... godt skrevet...

Kommentér på:
Foredrag om motorcykler for bilnørder.

Annonce