{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Airhawk
  • #1   27. sep 2019 Jeg har en Airhawk købt for 16-17 år siden. Der var kun een størrelse at vælge den gang, men den fungerer upåklageligt. Bruger den stadig og kører faktisk aldrig uden. På mine ture i Sverige kan jeg køre 5-6 timer i streg uden nævneværdig ømhed. Holder kun pause når jeg tanker, tager billeder, tisser eller drikker kaffe smiley

• #2   27. sep 2019 Konen forlangte at få en efter jeg ellers havde ofret et lækkert formstøbt Corbin sæde..
    Og siden har jeg ikke hørt mere deromme fra.. smiley smiley
    (Den lille kvardratiske Airhawk)

PS.: tricket er jo, - IKKE at puste den for meget op smiley
    (Sagde hun også igår... hø..hø..)

• #3   27. sep 2019 Er ikke jublende lykkelig for min, synes man “skøjter” for meget rundt på sædet med den.. hvis man ikke skifter mc hele tiden vil jeg foretrække et ordentligt sæde med gel.

• #4   27. sep 2019 Om man "skøjter" rundt på sædet, afhænger vel i sagens natur om ens kørestil?.. Ligger du og kører sportsligt i Harz eller alperne, ville jeg også foretrække at have direkte kontakt til sædet pga. de mange accelerationer og nedbremsninger.. Kører du derimod med et stabilt pace og godt flow, ser jeg det som en KÆMPE fordel med en Airhawk uanset hvilket komfortsæde du måtte eje. Hemmeligheden er - som Henrik A også skriver - at undgå for meget luft i puden. Derved opnår du optimal støtte , uanset hvordan du sidder på puden, da luften flytter sig rundt i de forskellige kamre i puden.

• #5   27. sep 2019 @Morten.
    Der er i sagens natur forskel på om man kører motorcykel, eller lader sig transportere på motorcykel... Kører man kræver det at røven har kontakt med sædet, og det har den ikke når man sidder på en halv flad ballon......

• #6   27. sep 2019 @ #3 Pudsigt..??
    Jeg har det lige omvendt, de gange jeg har kørt med den.. ?
    Jeg har netop brug for at rykke rundt på sædet når jeg kører..
    og syntes airhawk puden fixerer røven for meget til min smag.. smiley
    Og konen er netop glad for den fordi hun ikke føler hun glider af.. !..
    smiley smiley

• #7   28. sep 2019 Tak for info, tror lige jeg vil anskaffe mig sådan en fætter smiley

• #8   28. sep 2019 Du må gerne melde tilbage om et års tid smiley

• #9   28. sep 2019 Vil jeg lige gøre når jeg har afprøvet den smiley

• #10   28. sep 2019 Jeg køre med min på transport stykkerne på vej til Harzen eller Alperne så er nummi frisk når vejen begynder og dreje, den kan varmt anbefales ??

• #11   28. sep 2019 Så faktisk en dansk bil med mc anhænger her den anden dag på vej sydpå, 2 ens mc med tyske plader, det er jo en skide god idé, så når man hurtigere frem og er ikke træt af at sidde på mc når man når frem.
    Ved så så ikke om det var mand og kone eller far og søn, men idéen er gemt ipå min harddisk smiley

• #12   28. sep 2019 Hurtig er frem smiley det tager 20 timer at køre til gardersøen med skur bag efter og Max 14 på mc med et stort smil på, med airhawk smiley

• #13   29. sep 2019 Får selv en meget øm bagdel af de lange ture på min GSX 1250. Har så på de sidste 3 ture skiftet boxerne ud med cykelbukser med indbygget pude, og de har løst mit problem. Bukserne havde jeg liggende, så en meget billig løsning for mit vedkommende smiley

Kommentér på:
Airhawk

Annonce