{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  salt
  • #1   24. okt 2007 Slut? hvorfor dog det? Salt betyder ikke en skid når bare du vasker cyklen engang imellem.

• #2   24. okt 2007 Hvem fanden gider også fryse løgene af ved at kører i dette vejr?!:) Min MC har sq været inde de sidste par uger...

• #3   24. okt 2007 Ja jeg skal sku heller ikke have salt på min bike! så den ryger op i stuen i morgen efter endt service!!! Så det bliver bilen til de stopper med det lortesalt!

• #4   24. okt 2007 Salt er det rene gift for alu, magnesium og stål. Det er selvfølgelig en rigtig god ide atvaske cyklen, men der trækker altid lidt ind i revner og sprækker... Sååå hvis MCen skal ligne en million til næste sæson, så ER sæsonen slut og den starter først længe efter at sidste satans saltspreder er kørt i hi.
    Er der forresten nogen der kender en hjemmeside hvor man kan se hvilke kommuner der salter, og hvor ?

• #5   24. okt 2007 min cykel er sku også kommet i hi. den skal ikke ud i det vejr og igen, hvem fanden gider fryse røven ud af bukserne nu. Ikke mig hvertfald.

• #6   24. okt 2007 Hysteri smiley

man kan opløse over 3 kg salt i 10 l koldt vand og omkring 2,8 kg i kogende vand.

Det her handler om at tage en slange og hælde vand nok på, Hvis man ikke gider kigge på kalkskjolder bagefter, kan man jo tørre over med en klud, men det handler om vand!!!

Korrosionsprocesser sker ikke på 20 minutter - jeg er helt enig med Bonneville - I øvrig får de allersmukkeste ture på denne tid af året og i år er vi dobbelt heldige - bladene er ikke blæst af træerne:-)

• #7   24. okt 2007 Meget optimistisk at skrive at der er saltet OVERALT i storkøbenhavn....

• #8   24. okt 2007 Hvorfor skulle der saltes inde i byen? Der er jo aldrig ligeså koldt in the city, som udenfor.. Der er ikke saltet i Lyngby smiley - Heldigvis hehe

I øvrigt er Knud (West) ekspert indefor kemi, så i kan trygt stole på ham når han siger der ikke sker noget ;o)
    - Salt er blevet en skrøne vil jeg mene..

• #9   24. okt 2007 Andy:

Er nødt til at sige, at der ikke sker en skid, bare man passer at fjerne/flytte det ret regelmæssigt. Det skal ikke sidde samme steder i ugevis.

Med samme steder menes på "molekylært" plan. I praksis betyder det, at selv om det tilsyneladende sætter sig samme steder på cyklen, sker der ikke noget ved det, når bare det fjernes regelmæssigt.

Men - der er megen religion i det her, og føler folk sig utrygge, skal de selvfølgelig gøre, som de vil smiley

• #10   24. okt 2007 Jeg er nu også ligeglad... Har set på biler hvad salt gør og det er ikke noget jeg ønsker for min MC!:)

• #11   24. okt 2007 dejligt at vide den ikke falder helt sammen af salt smiley

skal nemlig ud og kører lidt når kortet er fået den 1. nov.. helst smiley

• #13   24. okt 2007 herregud min cykel dør sgu heller ikke af lidt salt.......

• #14   24. okt 2007 Det gør min heller ikke, men forsikringen dækker ikke efter 01.11 og vejret er ikke godt nok i år til at jeg gider at forlænge den smiley Den skal ind og stå varmt og trygt i entreen smiley

• #15   24. okt 2007 1.11 ??? plejer det ikke at være 1.12??? der dækker min da til så jeg kører til de salter regelmæssigt eller 1. dec.

• #16   24. okt 2007 Her på Amager (6 km. fra Rådhuspladsen),har de sku ikke opdaget at der åbenbart har været isslalg i nat - i hvert tilfælde har de så vidt jeg kunne se i morges ikke saltet :o).

OBS morgentemperaturen var 7 grader (omkring 07:40), NUL is på bilen, NUL dug, alt i alt en dejlig efterårsmorgen.

JLL

• #17   24. okt 2007 Der skal være glat og sne før jeg overvejer at finde et nyt transport middel, resten af året
    idag var det faktisk dejligt frisk i forhold til det kuldehelvede igår, og temp skulle stige i mit område ugen igennem.

Kommentér på:
salt

Annonce