{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
784 visninger | Oprettet:

2 takts motor {{forumTopicSubject}}

Hej jeg skal købe en bike for første gang, også hva det at jeg gik hen til en forhandler og spurgte mig lidt frem til nogle bikes, hvor jeg sagde at jeg var interesseret i f.eks en Honda NSR 125 el. Yamaha TZR 125, men forhandleren sagde at jeg skulle holde fingrerne væk fra disse, da de havde 2 takts motorer og de hele tiden skulle laves noget ved, altså man får altid små probs med biken.
Så mit spørgsmål er om der er nogen herinde der kender noget til vedligeholdelse af Honda NSR 125 og Yamaha TZR 125, nogen der har nogle erfaringer med dem (både gode og dårlige)
MHV T.B


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 takts motor
  • #1   6. jul 2005 En 2 takt motor kræver mere vedligeholdelse end en 4 takter. Bliver den behandlet ordenligt og er i god stand og bruger du god 2 taktolie så er der nu ikke noget at være nervøs for. Men sådan en motor skal have nye stempelringe, evt. nyt stempel for ca. hver 16000 km.
    Sådan er det med aprilias 2 taktere. Du skal også være klar over at de lyder som en tunet knallert 45 og de kan aldrig komme til at lyde som en 4 takt motor.
    Jeg har selv haft en 250ccm aprilia rs. Det var en super sjov maskine og den var sku hurtig nok.


Kommentér på:
2 takts motor

Annonce