{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.057 visninger | Oprettet:

suzuki mod honda, hjælp søges {{forumTopicSubject}}

Jeg står i den situation at jeg har mulighed for at bytte min cykel, mod en lille merbetaling af ca. 10000, for en blackbird. Hondaen er fra 1998, har kørt 29000 og kan ses her (link fjernet) Min egen cykel kan ses på min profil, for dem der ikke gider kan jeg sige at det er en gsx1400 fra 2002, kørt ca. 22000 og med diverse mange extra dele. Nu er spørgsmålet så om jeg overser noget, er ikke i tvivl om forhandleren, har handlet der mange gange og kan varmt anbefale ham, men hvis der er nogle med erfaring i en sort fugl, kunne det da være fedt hvis de lige gad give sit besyv med.
Christian


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  suzuki mod honda, hjælp søges
  • #2   21. nov 2007 min plan er faktisk at hæve styret, fjerne kåben, og gøre den lidt mere street. Har ikke set det gjort på en bb før

  • #3   21. nov 2007 Det der springer først i øgene

    1998-2008 29000km = 2900km året?

    det er sku ikke meget er der km garanti servis bog osv.

    og så er der jo lige det mæd det er en honda =føj


  • #9   21. nov 2007 du får aldrig negativt at høre fra en honda ejer, de glemmer deres fejl og fokuserer kun på andre cyklers fejl, tro mig, jeg har hørt det såååå tit, behold da sukièn...

  • #10   21. nov 2007 jeg har en ven der har en gsx1400 suki og jeg har har som du kan se i min profil en blackbird . jeg er ikke honda fanatiker.. på ingen måde, se min liste på mine tidligere mcer. en blackbird kan køre i cirkler omkring en 1400 gixer, bla pga bedre stel og affjedring og bremser . jeg ved det for jeg har modsat mange af dem der udtaler sig i denne tråd kørt mange kilometer på begge maskiner.
    med hensyn til x-11 er der ikke solgt så mange på verdensplan ..hvorfor ?? fordi de ikke faldt i folks smag med hensyn til designet.så den er helt klar svære at sælge igen kontra birden.
    nu får jeg nok kastet ting efter mig ,men pyt smiley .


  • #11   21. nov 2007 søren brakvand : yep birden har fejl ..det har de fleste mcer.knastkæde strammer (koster ca700kr ,15minuters job) laderegulator på nogle årgange (ca 1000kr) og elsk eller had dualbrakes.(fjernes for 700kr)men ingen kan tage fra den at den har været fabrikeret i 10år , mange har kørt over 200000km uden motor reparationer. og der er 1000 vis af glade bird ejere i verden. og det er en maskine der kan køre lidt bane den ene weekend og tage dig og konen til nice med komfort den næste.

  • #12   21. nov 2007 det primære med mit indlæg var også suki vs bird ... hvis man har prøvet begge 2 på samme tid hersker der ikke noglen tvivl. min ven ville bytte lige over med sin 1400 for at få min bird .. jeg tænkte okay fed handel ,han mc var fra 2003 og min fra 1998 ... men det var indtil første prøvetur på sukien ! jeg kan godt lide suki 1400 ,men der er meget motor i lidt stel og extremt blød affjedring både for og bag + et højt tyngdepunkt..

  • #13   21. nov 2007 Vil hellere have en BB end en GSX 1400, men skal kåbe af BB'en så ville i hvert fald ikke gøre det, ville være dynd og skam... Så hellere en X4... Har som mik siger også læst meget der siger at Suzukien er for blød og har for svage bremser, som en motorskribent engang sagde "som en lidt for gammel bokser, lidt for fed, lidt for langsom, lidt for blød, men fandens pålidelig og til at stole på";)

  • #14   22. nov 2007 per e: ville sådan set bare minde om at det der med at en honda kører 100.000 vis af kilometer uden det mindste problemer vist sjældent holder stik, som med alle andre mcèr har de svagheder og småskavanker.... men bliv da bare ramt hvis det er det du vil...

  • #15   22. nov 2007 21:16:44 i aftes, " nu har honda jo ingen fejl"

  • #16   22. nov 2007 piv piv?

  • #17   22. nov 2007 hvor er du dog nem at fornærme....

  • #18   22. nov 2007 fordi?

  • #19   30. nov 2007 Jeg er selv rigtig glad for min X11 7000 Km iår

    Den kører fantastisk og har ingen overraskende særheder


Kommentér på:
suzuki mod honda, hjælp søges

Annonce