Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.
  • Måske defekt kabel i loftet - tjek og reparer 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Test af mc dæk
  • #2   6. dec 2007 nu har jeg aldrig prøvet bt002s men jeg har været ivrig bruger af bt002R til banerace og jeg er vild med det dæk .
    jeg kunne godt finde på at prøve 002s til gaden i det nye år . alt hvad de skriver om det er samme fornemmelse jeg har af 002R .

• #3   6. dec 2007 Frank: Jeg har godt læst testen, men det er lidt ærgerligt at en af favoritterne ikke er med...

• #4   6. dec 2007 Ja det lyder spændende, men lyder også som et semi banedæk... Jeg er lidt "nervøs" for at man ikke kan opbygge nok varme i det sådan en almindelig dansk juni dag og så har man pludselig ikke nok grip. Har kørt med BT021 I år og det dur bare ikke når man presser den nok får man problemer (på landevejen) Jeg har personligt mistet forhjulet en snes gange i år... Men spændende spændende... var ellers 100% klar til et PilotPower i år, men nu skal der da lige fintænkes og høres andres meninger om det bt002....

• #5   6. dec 2007 Er der en tilsvarenden test hvor alle dækkene er med - for det er fint med en test, men beder med flere... kan man så begynde at se en sammen hæng så er det noget ved.

• #6   6. dec 2007 bridgestone var hverken særligt heldige med deres bt014 eller deres bt021 . jo til alm kørsel men ikke hvis der ligger en frisk kører skjult i dig :-).

jeg har kun positivt at sige om deres bt002R men har som sagt aldrig prøvet bt002s . men kan de sammenlignes (hvad det ser ud til ) så er det et fantastisk dæk .

• #7   6. dec 2007 Præzz.... Bekymrer det dig ikke om du kan opbygge varme nok i dækket ved kørsel på landevej? jojo klart på en varm flot sommerdag, men hvad med en snørklet vej gennem Hareskoven, hvor svingene ligger i skygge og asfalten ikke er 45gr varm? Vil egentligt bare høre din mening fordi jeg ved du er rutineret banekører og sikkert også kører lidt swing på vej? smiley

• #8   6. dec 2007 det bekymre mig ikke nej .
    jeg kører aldrig hårdt på i sving før jeg har lavet en del opvarmning i forvejen .
    når først dækket er kommet op i temp. så det kan få tåle at få kniven så bliver det ikke kølet af ved at køre i skyggeområde .

• #9   6. dec 2007 dog vil jeg altså godt sige at jeg på ingen måde er overmodig . er det dicideret koldt og kedeligt så køre jeg ikke friskt .
    jeg mener at man skal gøre den slags hvor der er størst chance for at vende hjem til konen og de 3 unger :-).
    heldigvis bor jeg hvor der er MASSERE af den slags veje .

• #10   6. dec 2007 Nu har jeg aldrig selv kørt med Pilot Power, men har da hørt fra flere af gutterne (og set det med) at man sagtens kan presse dette dæk selvom det ikke er helt varmt og selvom været er almindeligt dansk.... tror nu nok at jeg vil satse på et Michelin dæk... er sku ved at være lidt træt af de Bridgestone der og selvom bt002s lyder som et fint trackday dæk hvis ikke man kører helt på slicks, så syntes jeg det lyder som et dæk der skal have en del varme før man kan give det kniven...... IMO

• #11   6. dec 2007 Stavespasser!! været = vejret pfffff det er skidt det der!! *GG* ;-P

• #12   6. dec 2007 Klip fra Motorrad ( D ) test:

Dækkene i testen er Avon Storm-ST, Bridgestone Battlax BT 021, Continental Road Attack, Dunlop Sportmax D 220 ST, Metzeler Roadtec Z6, Michelin Pilot Road 2 CT og Pirelli Diablo Strada - alle i dimensionerne 120/70ZR17 for og 180/55ZR17.

På bane foregik testen med en Honda VFR 800 og der blev naturligvis kørt på både tør og våd asfalt.

Michelin Pilot Road 2 CT blev samlet testvinder med 284 point og vurderingen "meget lethåndterligt med en lille tendens til nervøsitet ved den mest aggressive svingkørsel". Desuden bedste dæk i kategorierne vådkørsel og slitage.

På andenpladsen kommer Metzeler Roadtec Z6 med 280 point og vurderingen "Ingen svagheder overhovedet, meget homogent." Tredjepladsen i vådt føre og andenpladsen i slitage.

Tredjepladsen indtages af Pirelli Diablo Strada med 279 poínt og vurderingen "Lidt mindre håndterbarhed end de bedste men stadig et fortrinligt dækvalg." Andenpladsen i vådt føre og andenpladsen i slitage.

Avon Storm-ST er agterlanterne med 218 point. Lidt overraskende får Bridgestone kun 266 point i testen. Både Bridgestones Battlax BT 021 og Michelin Pilot Road 2 CT er ellers udstyret med de nye dobbelte dækcompounds - en hård til midten fa dækket hvor sliddet er størst ved ligeudkørsel og en blødere dækblanding i siderne til bedre vedhæftning i sving. Men Bridgestone-dækkene får kun en femteplads i vådkørsel og en fjerdeplads i slitage af Motorrad.

• #13   6. dec 2007 glemte lige linket :

(link fjernet)

• #14   6. dec 2007 mr.triple.

ja pilot power har jeg også brugt på gaden de sidste 3 år . det er et godt dæk ingen tvivl der .
    og det Er et sikkert valg . specielt 2ct .
    på bane er der (syntes jeg) bare mere styrevillighed i bridgestone . det er ligesom om det har en mere spids vinkel mod asfalten skal jeg forklare det så bliver det sådan her .

brigdestone set bagfra V

michelin U

Kommentér på:
Test af mc dæk

Annonce