Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vinteropbevaring hvor?
  • #2   22. jul 2005 Bor i lejlighed, såå har desværre ingen garage :o(

• #4   22. jul 2005 Hmm... ja af og til savner man sq ungkarle-livet (lige bortet fra onsdag og lørdag) *gg*

Tror bare jeg skal banke i bordet, og sige DEN SKAL STÅ I STUEN!

• #5   22. jul 2005 øhh bor du sammen med en fyr, Chris?? hehe :o)

• #8   22. jul 2005 Pas lige på med at sætte den i stuen, der stod min det første år, Hun smuttede af samme grund, det var godt for noget for nu kan jeg ha Banditten i soveværelset smiley

• #9   22. jul 2005 Meget sjovt at læse hvor andre har deres mc til at stå.
    Tjaa sidste vinter havde jeg 1 mc i soveværelset og 2 i stuen, og jo jo jeg havde da også en sød kærste på det tidspunkt, det var jo hendes den ene, så der var der ingen problemer, heller ikke onsdag og lørdag hæ hæ hæ hæ .....
    Nu er der bare mig og min ny mc og den står selvfligelig i soveværelset HVER nat og kommer så ind i stuen hele vinteren.
    Smider da lige et billede på profilen så i kan se mit soveværlse med 2 mcér

• #10   22. jul 2005 Jimmy, lad mig lige høre fra dig, når de er lagt op, kæresten skal se dem....

• #11   22. jul 2005 Det skulle gerne være på plads nu "griner"

• #12   22. jul 2005 Jeg må nu sige gutter at selvom jeg selv har mc, så kommer den bestemt ikke ind i stuen!!!!! Selvom min mand også har plaget mig med sin i stuen, så er det lukket land! Det sviner og lugter og kan give grimme pletter på gulvet!
    Og forrsten....så lad heller ikke batteri op i stuen! Gulvet bliver virkeligt grimt, når det har kogt over! :o)
    Jeg holder med alle kvinderne i denne sag! UD AF STUEN OG SOVEVÆRELSET!!

• #13   22. jul 2005 Lyseslukker! :o)

• #15   22. jul 2005 hvis den spilder og lugter skulle du finde dig en fyr der ikke kører harley, tine ;-D min har fast plads i udestuen. dog ikke den netop afsluttede vinter da den blev brugt til renovering af 2 motorcykler for en anden. og ja bor sammen med en... kvinde. af hun acceptere det. brummer måske lidt over resrvedele på spisebordet, men hva, skal jo ligge et sted. og spiser alligel ved sofabordet.

• #16   22. jul 2005 Så så Hans!! ;o) Jeg snakker om pletter, der trænger ned i gulvet og ikke kan vaskes af! Jeg ved ikke hvad du lige tænker på....
    Og nej, han kører ikke Harley, men har en lille mani med at købe billige mc'er og sætte dem i stand. Og det klager jeg da ikke over, når der tjenes på det, men det må sgu ordnes på terrassen! Også om vinteren! :o)

• #18   22. jul 2005 Tine tror det er dig der har bukserne på, men sikken dog et pjok til en mand du har
    p.s. når i koger over lugter i sku også & sviner smiley

• #19   22. jul 2005 Så så Steen!! Han er bestemt ikke et pjok! Og er der noget vi er enige om, så er det da at vi aldig skal have en suzuki!!!
    Og som jeg skrev tidligere, så kan andet vaskes af!!

• #21   22. jul 2005 Min kone synes sgu heller ikke at min skal stå i stuen på trods af mine normalt gode overtalelsesevner :o) Hvis ikke det var fordi hun lavede madpakke til mig hver dag så....... :o)

• #22   23. jul 2005 Så så Tine
    få jer et liv *gg*
    så lige hvad du kørte på ! ups ups HONDA nu kan jeg bedre forstå hvorfor, er der ikke et ordsprog for folk der kører honda, de klatter både her & der gas gas

• #23   23. jul 2005 Bandit # du har da humor, men gjorde hun det ?? øf øf

• #25   23. jul 2005 LOOOOOOOOOOL.... morsom læsning det her.....
    Hvis vi ellers havde plads - og mulighed for at køre dem ind i stuen, så måtte begge cykler gerne stå der ! Det næste hus vi skal have, bliver købt efter at der er plads til dem inde... altså cyklerne....gggg. De skal da ikke stå ude og fryse. Så bilen må vige pladsen i garagen....

• #26   23. jul 2005 det med stuen og spisebordet kender jeg også! - min skred også, men det har egentlig bare forenklet hele situationen!
    se evt billedet af værkstedet i min prof! - sådan skal det se ud!

Jonas

• #27   23. jul 2005 Jonas! Forstår sgu godt at hun skred med det bord!!!! :o)
    Og Steen..det med Honda har jeg sgu aldrig hørt! Sikker på at det ikke er Suzuki, der snakkes om?? ;o) Eller skulle jeg sige skruzuki!!
    Nææ du Honda er klart det bedste!
    Og Hans!!! Den vittighed er oldtudsegammel!! Og handler bestemt ikke om whiskey! ;o) Men ja! Humor har du sørme!

• #30   23. jul 2005 Har naturligvis købt et hus med 64 kvm værksted for at have et sted til banditten... og hvor jeg kan snitte træmænd når konen bliver for hidsig ;o)

• #31   23. jul 2005 Tjaa Martin.
    Skift damen ud inden det er for sent at opdrage på hende. Evt konverter til Homo
    Jeg sidder sq i saksen..............Da hun flyttede ind for snart 10 år siden, begyndte magten stille og rolig at forskyde til hendes fordel.
    Først skulle dn grimme motorcykel dækkes med et lagen......dernæst skulle der stå potteplanter på den ????
    Der prøvede jeg sq at trække grænsen............... medførte at året efter og alle de følgende røg mcen ud af stuen og til vinterobevaring er andet sted....
    ar dog stadig skumle planer (drømme) om at mcer hører til i stuen når vi får noget større at bo i.
    Tror desværre det er for sent for mit vedkommende.

• #32   23. jul 2005 Ha ha ha ha

Der er mange svære valg i livet, at foreslå konen at mc'en skal stå i stuen (jeg ville ikke engang turde tænke tanken til ende), eller bare tage den nemme løsning og bare skyde sig for panden.

#¤¤%¤&¤##" hrmffff Nu kan den ikke engang stå i skuret, har jeg lige fundet ud af.
    Citat "Hvor skal barnevognen så stå"

Søren "nu med hjemløs mc'"

• #33   23. jul 2005 Føler med dig Søren, men det er nu rart at vide der er nogle, som har det hårdere end mig *gg*

Kommentér på:
Vinteropbevaring hvor?

Annonce