{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad koster 10.000 km service ? BMW f 750
  • #1   11. jul 2020 Jamen, så har du jo selv svaret !!!!
    .........og hvis du har en tyver i overskud, kan du jo købe dig en is.
    smiley


  • #2   11. jul 2020 Måske har du overset et punkt eller to. Det der handler om standardeftersyn af ca 18 punkter plus skift af bremsevæske efter første år.

  • #4   11. jul 2020 #1 Du er da vist en der smider om dig med penge, er du klar over hvor mange "frys selv" is du kan få for 20kr.?? smiley smiley
    #3 Læs lidt af trådstartes emner, så ser du hvor vigtig at prisen altid er!


  • #5   11. jul 2020 Gider da ikke give gratis penge til en eller anden forhandler. Kan jo selv tjekke alle de punkter og skifte olie og filter. Nedern at man absolut skal betale sygt mange penge for at få et stempel i en bog smiley

  • #6   11. jul 2020 Er der regler for hvor langt den må have kørt før 10.000 km service ?

  • #7   11. jul 2020 #6 10.000 km.....
    Ring til expedit og få prisen på service, hvis du klarer resten selv, kan du vel også skifte olie og filter selv.
    Værkstedet giver ikke noget stempel i bogen, hvis ikke de udfører alt arbejdet alligevel.
    Hvor går turen så hen på BMW`en ?


  • #9   11. jul 2020 #6
    Jeg har en kone der stiller den slags spørgsmål..
    og indtil nu er jeg blevet lige smaskforelsket.. igen..igen..
    every goddamm time.!!

    Men nu... arrhh..??

    Og #5
    Hvis du har ‘gratis penge’ tilovers ??
    Har jeg et Mobilepay nr.. du kan få..
    og DET - skal så’gu ikke koste dig noget.. smiley

    Ren win..win.. smiley

    Spøg tilside.. Vi betaler for en MC mekkers kvalifikationer og kompetencer trænet og oplært gennem - år..
    Så hvis vi vil have det stempel i bogen der certificerer at tingene ER sket, jamen så koster det, det koster..
    + plus vi kan vende tilbage og klage hvis og hvis...

    Jeg siger ikke de 650-700kr/t er billigt..
    jeg syntes bare ikke det er dyrt for al det der skal til - inden jeg bare kan rulle dyret ind på hans værksted.. smiley


  • #10   11. jul 2020 Hvis man vil have garantien så koster det kassen at få skiftet olie... intet nyt under solen.
    Til service på nye cykler udlæses altid fejl og der indlæses opdateringer i softwaren. Det er trods alt de færreste der kan det selv.. om det er nødvendigt.. imo ikke hvis man ingen fejl har....

    Sæt 10000,- af til eftersynet og glæd dig over hver en krone det er billigere end det budgeterede smiley


  • #11   11. jul 2020 10000, for at få skiftet olie og sat et stempel i en bog ? smiley
    Jeg er enig med TS, de tager uden tvivl røven på folket men noget skal de jo leve af smiley


  • #12   11. jul 2020 Stop nu jeres pis - der er sgu da ingen, der tager 10.000,- for et service med kun et olieskift på sedlen.

  • #13   11. jul 2020 Servicen indeholder også mere end olie- og filterskift (som jeg tidligere skrev). Der er et standardeftersyn på 18 punkter plus sandsynligvis skift af bremsevæske - første gang efter ét år, derefter hvertandet. De efterfølgende serviceeftersyn bliver også mere omfattende.

  • #14   13. jul 2020 Det handler jo også om "noget for noget"... Dvs. ingen service ingen garanti..
    (Endelig kan man med rimelighed påstå, at noget skal financere forhandlerens "guldbelagte" udstillingslokaler smiley


  • #15   13. jul 2020 18 punkter.. Tjek at hjul og bremser stadig sidder fast. Det er 18 punkter i sig selv

Kommentér på:
Hvad koster 10.000 km service ? BMW f 750

Annonce