{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
815 visninger | Oprettet:

Valg af motorcykel {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Jeg er næsten færdig med A2 kortet, og skal til at kigge efter motorcykel. Er næsten fast besluttet på at købe en ny Honda CB 650R, men det er mange penge for mig, så derfor vil jeg gerne høre om i har nogle indput til denne beslutning?

Hilsen en spændt studerende

Kommentarer på:  Valg af motorcykel
  • #1   4. nov Det er mange penge at bruge på sin første mc. Næsten alle fumler i starten og det er ærgerligt at vælte så dyr en cykel. Min klare anbefaling er at starte på en brugt motorcykel der ikke gør så ondt NÅR man vælter (for det gør alle især i starten) men det sagt så tror jeg det er en god begyndercykel smiley
    Jeg ville starte på en sv650 er6n/f fra midten af nullerne de er til at købe for en del mindre.

• #2   4. nov Jeg tabte først en motorcykel efter 10år - så jeg kunne sagtens have købt en ny til at starte med smiley
    Kender ikke Honda'en - men den er garanteret særdeles fremragende.

• #3   4. nov Må jeg kondolerer med valget smiley

• #4   4. nov Har kørt siden 1967 har aldrig været nede at ligge, på vej til de 73 og køre stadig lige nu zzr1100

• #5   4. nov Husk også at tjekke, hvad den kommer til at koste i forsikring.

• SK
    SK Tilmeldt:
    jun 2019

Følgere: 1 Annoncer: 3 Svar: 5
    #6   4. nov Det er en fremragende maskine.
    MT-07 er heller ikke en dårlig idé.

• #7   5. nov Jeg tog for tre måneder siden netop den beslutning, du står og overvejer. Jeg købte en ny CB650R umiddelbart efter mit A2-kort, og jeg har ikke fortrudt det mindste. Det er i min optik en meget letkørt mc, og den har riiiigeligt med kraft. Alle pengene værd! :-). Og hvis man er nervøs for at vælte den kan man altid sætte et par frame-sliders på eller vælge en lavere selvrisiko.

Jeg giver ca. 2.400,- for ansvar, kasko og vinterdækning med 10.000 i selvrisiko hos Top Danmark. Ingen tidligere kørselserfaring. De har rigtig gode priser på forsikringer til nye motorcyklister - bare husk at nævne, at den er droslet. Får også årligt 10 MCTC blade i prisen !

• #8   5. nov jeg tog kørekort på en MT07, fornuftig maskine, men jeg var desværre for langbenet til den, men måske det kunne være noget? og på KTA kørte jeg på en CB 650 R, lækker maskine og kan godt forstå du er faldet for den model...

• #9   11. nov Triumph har lige lanceret en ny Trident, den ville jeg nok foretrække

Kommentér på:
Valg af motorcykel

x