1.293 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
11 Svar
Mohawk Mohawk
Ha hahaha...næh, hvor er jeg glad...
Har lige købt en mohawk til min hjelm...i aqua-farvet...det har jeg ikke set herhjemme endnu. Gad vide hvornår den kommer?
Ved i hvor længe de normalt er om at fragte fra USA???
I øvrigt købt på: www.a-dsafety.com
Hvor de faktisk har nogle ret fede ting, som man ikke ser så tit herhjemme....Men gad vide hvad er DOT Certified hjelm er? Er det godt eller skidt??? mon....
Knuser Mette, der glæder sig til sin mohawk...
0 synes godt om
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 1.944
DOT-certifikation er bare endnu en hjelmgodkendelse... den er dog ikke så skrap som de danske.. man kan for eksempel købe en "millitær hjelm" som er dot certificeret.. det er producenten sel der bestemmer om de vil kalde den dot... men der er ingen instans der rent faktisk prøver hjelmen..
jun 2007
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 1 Emner: 55 Svar: 643
Mikael: er faktisk lige præcis pga farven jeg købte den der. Ellers ville jeg have haft en pink, da der ikke er mange der har nosser til at køre med en pink...men aqua-farvet er da vildt blæret...netop fordi jeg endnu ikke har set nogen med den farve i dk.
Så hvis i ser en aqua-farvet mohawk på en matsort hjelm er det mig... og med en sart lyseblå jakke med snøre bagpå...thats me.
Regner med at købe et par sorte kørebukser når vi kommer til Frankrig til sommer. kender i nogle gode mc-tilbehørs-butikker i Alsace? Evt lidt ligesom HG?
aug 2007
sindsygt men sandt.. men i mange stater i usa, må man jo køre helt uden.. sååe.. en dot er vel bedre end ingenting..
aug 2007
jun 2007
Mikael: Alsinger og alsinger...hmmm, altså jeg har jo lissom sagt ja til en alsinger, men selv er jeg opvokset på Rømø...pudsigt nok.
aug 2007
kender nu godt hanekammene til hjelme
jun 2007
aug 2007
jun 2007
JEG VIL HJEM I SENG!!!!!!!
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 67 Svar: 492
http://www.jatech.ca/leather_motorcycle_jackets/DOT_helmets.htm
Siden overdriver vist lidt, men bekræfter at hjelmene skal testes...
aug 2007
her er hvor jeg fik min info fra
http://4wheeldrive.about.com/cs/beginningatv/a/atvriderhelmets_4.htm
Mohawk