{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Var det dig?
  • #1   12. aug 2005 Hampster: Go' humør smiley

  • #2   12. aug 2005 Martin T. hva?? jeg plejer at få 1000 kr. pr gang.... :o)

  • #3   12. aug 2005 Man må da ikke håbe den motorcykelist var ved at køre junior til skole!

    Og hende modellen? Tjahh, hvis hun var en motorcykel var hun da aldrig gået gennem syn!

    /Pia


  • #4   12. aug 2005 Jeg er næsten 100% sikker på jeg ved hvor den skole ligger, og folk blæser altid forbi der med 100km/t.. de burde holde razzia der noget oftere..

    og hende modellen.. jah.. kunne næsten ik kende hende med alt det tøj på;-)


  • #5   12. aug 2005 Den gut er syg i roen - håber sq de ta´r ikk´ bare kortet men ozz hans cykel!
    Han er jo en latent risiko for os alle sammen - for ikke at snakke om vort (i forvejen...) blakkede ry...

    Go weekend - nu fiser vi til Thy Træf! smiley


  • #6   12. aug 2005 Kim L

    Een ting er at de måske er uoriginale. Men justeringen - den er da helt galt. Hun blænder jo!


  • #7   12. aug 2005 Omg hun har da de klammeste fake patter.

  • #8   12. aug 2005 Jeppe W: Jeg er ret sikker på, at det er en "hun". Men jeg tror, du har ret i, at hun igen børn har - så ville hun ikke kunne prikke øjet ud på én, som hun har stor mulighed for at gøre nu.... smiley
    /Søren


  • #9   12. aug 2005 hvad sker der med folk der har børn, pludslig husker de ikke hvordan de selv kørte før de fik børn selv og begynder at brokke sig over middel.
    man skal sku ikke længre væk ind min fatter, hvad jeg ikke har måtte høre af historier om hvor vildt de kørte i deres unge dage og dengang kunne de sku ikke bremse osv men sku den selv samme mand kan stå og råbe og skrig op om folk der køre lidt for stærkt idag.
    folk kan stå og himle op over at man køre stærkt på deres vej for den ejer de nemlig når de bor ud til den sådan forstår jeg det når de står det og skriger efter en, men så kan jeg da kun være glad for så ejer jeg en stor vej for bor ud til en støre vej så den må da være min så.
    jeg har lovet mig selv aldrig at brokke mig når jeg får børn, nok blive lidt sur men sku ikke skabe mig sådan, for ved hvordan man selv har kørt, vis det er vil jeg sku spørge pænt af istedetfor.


  • #11   12. aug 2005 nej gjorde han ikke men de kunne køre de 200 dengang og ja bremserne er ikke som idag.
    jeg forstår godt folk er glade for deres børn alt respekt for det , er bare træt af at de glemmer hvordan de selv kørte og hvordan ved folk her inde hvad deres tophastighed er, de har selvfølig prøvet det snart alle sammen og sådan skal det da også være.
    der er da ikke godt at køre 110 forbi en skole men 300 på en lande vej okey, jeg skal da ikke udelukke det er sket for mig at der en dag er smuttet forbi en skole med den fart jeg ved ikke hvor alle skoler og børnehaver ligger men ved jeg der er børn vil jeg da køre ordenligt.
    vis jeg skal forage folk har jeg da prøvet at køre 250 hvor man må køre 50 men det er på indrustrivej.men cykler køre fra 120 i første og opefetr for de nye og ikke mange kan uden at lyve sige de ikke lige har skudt den af i byen i første.
    synes bare folk glemmer hurtigt og dømmer andre.
    folk kan blive sure på mig men skriver bare hvad jeg mener.


  • #12   12. aug 2005 min far køre idag på en banit 1200 og køre stadi langt over hvad han må men folk skal bare ikke køre for atærkt lige der hvor han bor det holder bare ikke vis i spørger mig.

  • #14   12. aug 2005 folk der bor ud til støre veje har også børn så hvor stopper det, den er jo svær men det er bare prencipet i det

Kommentér på:
Var det dig?

Annonce