{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Støjsvag hjelm
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #1   18. apr 2021 Alle hjelme har et så højt støjniveau, at det kræver brug af ørepropper for ikke at skade dine ører. Så ideen er at finde den hjelm der passer bedst til din hovedform og med de features du vil have - og så et godt sæt propper.

    "Støjsvag" er super afhængigt af siddeposition, cyklens udformning, den hastighed du kører med, og 200 andre faktorer. Hvad den ene person synes er støjsvagt på sin MC, kan være et bulder helvede på din.


  • #2   19. apr 2021 Enig med Sajmon..

  • #3   20. apr 2021 Formstøbte ørepropper vil jeg foreslå du først får lavet. Derefter kan du prøve forskellige hjelme.

  • #4   20. apr 2021 Find en forhandler hvor du kan få lov til at køre en tur med en hjelm der frister.
    Hold da maule hvor har jeg haft mange hjelme i min 30 årige motorcykel karriere, gang på gang er jeg blevet fristet af noget der så smart ud, var på udsalg, blev brugt af en Moto GP vinder ........ Er altid vendt tilbage til Arai RX7, havde min først af slagsel engang først i 90'erme. Den sidder bare godt på kraniet, og er behagelig.


Kommentér på:
Støjsvag hjelm

Annonce