{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forsikring ...top danmark
  • #2   25. feb 2008 De skriver dette på deres hjemmeside, under ulykkesforsikring..

- Du skal ikke betale ekstra for at være dækket som fører af motorcykel.

Men ved selvfølgelig ikke om i har ulykke forsikring hos dem??

• #4   25. feb 2008 Jeg har en udvidet ulykkesforsikring hos Top, så er godt dækket ind.. Plus at jeg har en livsforsikring osv...

Det fede ved ulykkesforsikringen hos Top er at den dækker motorcykel kørsel, også selv om din bike er forsikret hos et andet selskab... Så behøver man jo ikke købe sig til førerulykke hos det selskab man har mc'en, da det ikke er alle selskaber der automatisk giver det!!!

• #5   26. feb 2008 Har lige snakket med Top idag, og det at man har en førerulykke til, er for at dække føreren af køretøjet bedst muligt på ansvars delen, da den dækker udefra kommende og passagerer,
    Der i systemmet et lille lille " hul " på dækningsdelen, og det retter Top op på ved at tilbyde førerulykke, hvor man for 40 kr om året så er fuldstændig dækket!!

Men har du en ulykkesforsikring hos dem ,som jeg har, så er det egentlig ligemeget, da den går ind og dækker motorcykel kørsel... Og det fede ved Top er så, at du kan have en motorcykel i hvilket som helst selskab du vælger, men har du din ulykkesforsikring hos dem, ja så er du fuldtændig dækket smiley

Håber det gav mening smiley

Mvh
    Gert

• #7   26. feb 2008 Det er jo det Christian, he he... Tænkte sgu at jeg lige ville give dem et kald, for så har vi da det på det rene smiley

Kan i have en god dag smiley

Kommentér på:
forsikring ...top danmark

Annonce