{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.811 visninger | Oprettet:

Hvor mange kilometer er "mange" {{forumTopicSubject}}

Hej "Panelet"

Jeg er ved at kigge på ny motorcykel og har forelsket mig i Suzuki V-Strom DL 650.

Jeg har 50-60.000 kr at gøre med.

På mange af de cykler jeg kigger på, og som ligger i mit prisleje, ser jeg ofte at de har kørt 50-60-70k kilometer. Er det meget i motorcyklens verden?

Jeg kunne forestille mig at det også kommer an på hvem og hvordan cyklen er blevet kørt - en touringcykel med mange kilometer er nok ikke lige så brugt som en Kawasaki Ninja, med samme antal kilometer.

Ser frem til at høre hvad i siger smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor mange kilometer er "mange"
  • #1   6. sep 2021 Er cyklen pæn og velholdt er de km slet ikke noget problem, men de fleste er KM forskrækket. Så tænk over det når den skal sælges en dag igen.

  • #4   7. sep 2021 Der er ikke noget i 60-70000 km.

    Jeg købte en Yamaha xj600 sidste år fra 92 med 67000 km på bagen.
    Den har jeg så lige haft skilt i atomer her på bordet (ødelagt starterdrev)

    Starterdrevet har ik noget med km tal at gøre, men min pointe er: Man kan ikke se lejepanderne i den havde kørt 2 omgange nogensinde.... Så bare køb smiley

    En god ide er dog altid at skifte oliefilter og olie på sådan en brugt maskine. Så ved du det er som det skal være..... Og luftfilter.....og bremsevæske.... altid!
    Så kan sælgere bare snakke til mor falder i søvn på sofaen, den hopper jeg aldrig på.


  • Martin E
    Martin E Tilmeldt:
    maj 2021

    Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 187
    #5   7. sep 2021 Der bliver fokuseret en del på motoren når der bliver spurgt om antal km, men hvad med alt det andet? En træt affjedring kan tage en del af køreglæden og være dyr at udskifte.


  • #6   7. sep 2021 #5
    Ja det er så det næste, men det man kan se når man køber.
    Det nævnte jeg ikke, men du har helt ret.
    Jeg skal selv have en ny bagdæmper på inden næste år og sådan en koster 3500-4000kr til mit almindelige behov.


  • #7   7. sep 2021 Min mini v-strom k4 /(den første i dk faktisk) kom jeg godt rundt i øvropa på, aldrig vasket eller pudset, måske en fugtig klud engang i mellem.. men altid tip top vedligeholdt teknisk.. den solgte jeg med 130000 på klokken, og den var stadig præcis så sprød og frisk som da den var ny..
    Jeg skal afsted sydpå her i næste uge og ka da godt lige savne den lidt.. super pålidelig..
    ‘Never missed a beat’ smiley
    Et par at turene ser du i mit foto album, sammen med almindelige småtips til vedligehold..
    smiley
    Enjoy..!


  • #8   13. sep 2021 Ja den største udfordring er vel at andre er KM forskrækket.
    Har set der er en zx10R til salg med 70.000 km er der vist.

    den har bare været til salg i et år snart. og ejer bliver ved og ved med at sætte den ned.

    vil hellere have en MC med 80.000 km der er blevet passet på, serviceret ordentligt. end en MC med 35000 km der er blevet behandlet dårligt smiley


  • #9   15. sep 2021 Ref. #7.. kom lige i tanke om den at den jeg har nu, også lige har rundet 130000 km (også en 650 cm2) Men den skifter jeg ikke foreløbig! smiley stadig lige så sprød som ny.. smiley

    Her er vi på Alp de huez i går.. smiley


    profilbillede
  • #11   15. sep 2021 Og Millau i dag smiley
    Helt uden problemer.. smiley


    profilbillede
  • #12   16. sep 2021 Da jeg solgte min ZRX havde den kørt 85000, og den kørte om muligt bedre end da den var ny, stadig super smooth og masser af godt træk

Kommentér på:
Hvor mange kilometer er "mange"

Annonce