666 visninger
|
Oprettet:
Erfaringer med Buell xb12r ?? {{forumTopicSubject}}
Hej , jeg har kigget på en Buell xb12r, er her nogen som kan sige godt eller skidt om den ??? Bare rolig jeg har også andre i kikkerten, men det er Buell jeg selv har hørt mindst om.
Mvh Claus
jun 2006
Følger: 58 Følgere: 55 MC-er: 3 Emner: 63 Svar: 1.215
aug 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 22 Svar: 54
Har selv haft en, du kan se den i min profil.
Kan kun sige godt om den, hvis du er til sving og street-ræs.
Den æder simpelthen alt hva du finder a sving og den gør det godt.
Optrækket er osse noget der rykker, du bruger 2 bagdæk for hver fordæk
Desuden er det den cykel jeg har prøvet med de bedste forbremser overhovedet, derimod er bagbremsen ubrugelig pga vægten.
Skal jeg finde noget "negativt" om den, kan det kun være a man bliver hurtigt "belastet" i håndled/arme ved bykørsel/langsom kørsel, men opvejes absolut lige så snart den får lidt a leve a.
Grunden til jeg "handlede" min væk, er at konen ville til a køre med og det er den ik lige beregnet til.
Kan kun anbefale den hvis du vil ha den sejeste streetfighter med det fedeste moment og hård lyd.
aug 2006
Jeg havde ingen problem med lange ture på cyklen.
Er da absolut ik nær så afslappende og behageligt som på min ZZR 1100, men er jo osse en helt anden "kaliber".
Jeg ville ik være bleg for a køre sydpå på den.
jan 2005
Følger: 23 Følgere: 25 MC-er: 2 Emner: 11 Svar: 134
Tak for jeres begges råd
jan 2005
Følger: 23 Følgere: 25 MC-er: 2 Emner: 11 Svar: 134
aug 2006
Jeg er 1.82 høj og indrømmer da a den godt ku blive lidt belastende i håndledene ved meget kø-kørsel, men ik noget der bekymrende mig.
Det er ik noget problem a have nogen bagpå, men det er ikke den optimale 2-mands cykel
Erfaringer med Buell xb12r ??