{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med Buell xb12r ??
  • #1   22. mar 2008 det eneste jeg kender til xb12éren er efter en køretur på en times tid i Århus´ gader. Må sige at der er ufatteligt meget sjov og gadeuorden i den. puha den kan ligge fra land, men om den er god til længere ture som din 955, det aner jeg ikke noget om.-)

• #2   22. mar 2008 Hej Claus.
    Har selv haft en, du kan se den i min profil.
    Kan kun sige godt om den, hvis du er til sving og street-ræs.
    Den æder simpelthen alt hva du finder a sving og den gør det godt.
    Optrækket er osse noget der rykker, du bruger 2 bagdæk for hver fordæk smiley
    Desuden er det den cykel jeg har prøvet med de bedste forbremser overhovedet, derimod er bagbremsen ubrugelig pga vægten.
    Skal jeg finde noget "negativt" om den, kan det kun være a man bliver hurtigt "belastet" i håndled/arme ved bykørsel/langsom kørsel, men opvejes absolut lige så snart den får lidt a leve a.
    Grunden til jeg "handlede" min væk, er at konen ville til a køre med og det er den ik lige beregnet til.
    Kan kun anbefale den hvis du vil ha den sejeste streetfighter med det fedeste moment og hård lyd.

• #3   22. mar 2008 Hov, så lige !Womit's" indlæg.
    Jeg havde ingen problem med lange ture på cyklen.
    Er da absolut ik nær så afslappende og behageligt som på min ZZR 1100, men er jo osse en helt anden "kaliber".
    Jeg ville ik være bleg for a køre sydpå på den.

• #4   22. mar 2008 Hej Michael. Jeg kan jo til gengæld læse i din profil at når "konen" skal bagpå er den ikke så fed, er det sandt eller er det bare ikke optimalt, hvordan er siddekomforten for "konen" ???

Tak for jeres begges råd

• #5   22. mar 2008 Hov lige en ting mere hvor høj er du michael, jeg er 1,85 men tænker her i siddestilling, som er den eneste årsag til jeg vil skifte tonaen

• #6   27. maj 2008 Hej igen.
    Jeg er 1.82 høj og indrømmer da a den godt ku blive lidt belastende i håndledene ved meget kø-kørsel, men ik noget der bekymrende mig.
    Det er ik noget problem a have nogen bagpå, men det er ikke den optimale 2-mands cykel smiley

Kommentér på:
Erfaringer med Buell xb12r ??

Annonce