{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
894 visninger | Oprettet:

Mark V
Mark V
Følger: 1 Emner: 45 Svar: 54

Erfaringer med Buell {{forumTopicSubject}}

Hey derude

Jeg har i længere tid været skudt i en Buell XB9S, og har nu planer om at erhverve mig en her i vinterhalvåret, så jeg er klar til den efterfølgende sæson

Er der nogle af jer derude, der har erfaringer med denne model, og er det en cykel i vil anbefale?

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med Buell
  • #1   11. sep 2008 Jeg har prøvet en trille-tur (he he sådan da) på sådan en.....

Den er pææææææææææænt veril smiley men det er jo ikke en gade-RR cykel.. Dog er den meget meget underholdende at rulle på .....

Satdig skal man huske at det er en voldtunet milwaukee traktor smiley

• #2   11. sep 2008 Men jeg ved ikke med vedligehold og service :S

95.999999 % underholdning og XXXXXXXX% af det jeg ikke ved noget om på sådan en cykel :S

• #3   11. sep 2008 Jeg synes den kører fantastisk - jeg ved godt den har lige så mange modstandere som tilhængere.

Den bremser bedre end de fleste andre cykler.... OVERHOVEDET. Den lyder sindsygt godt. Den ser super godt ud - dermed behøver du ikke bruge en formue på ekstra gejl og udstyr.

Jeg er desuden vild med de mange tekniske detaljer. Belt drive, benzin i ramme, tørsump smøring, bremserne, den lave og centrerede vægt.

Hvis du ikke har prøvet en eller flere vil jeg anbefale på det kraftigste. Enten er du hooked eller også er du ikke.

Det er langt fra den hurtigste MC på markedet. Men who cares?

• Mark V
    Mark V Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 45 Svar: 54
    #4   11. sep 2008 Cyklen skal udelukkende bruges til hygge-turer og sjov, så det vigtigeste er også at den er underholdende.

jeg har også tænkt mig at tage ud til caps og prøve en, dog vil jeg lige høre folkets mening inden

• #5   11. sep 2008 Mark V------> Præcis, man kan komme ud til Caps, når ma kommer på commando, så må man godt låne :DDD dig kun i 30 min :((

• #6   11. sep 2008 Hvis du er til XB12R så har min kammerat et flot eksenplar fra 06 mener jeg og har vist gået 7-8.000km

Og til en fornuftig pris

• #7   11. sep 2008 Absolut en rigtig dejlig cykel =) Fortryder ikke købet af min kværn, et øjeblik smiley

• #8   12. sep 2008 Glem 9eren, ta en 12er, den er fin til cafe´ræs og den har et fedt design til at blære sig foran den lokale grill, på minussiden er et xtremt kort trækregister (2000 omdr hvor den kan lidt), lav topfart, elendig kurvestabilitet gennem lange kurver og så rasler og hopper den, men det er jo også en Harley

Jeg lånte selv en XB12 i et par timer af Bjørn ude ved Caps sidste år

• #9   12. sep 2008 Var det ironi MOTO??

• #10   12. sep 2008 Jeg har gjort mit hjemmearbejde og jeg er nu rimelig kvik på 2 hjul, cyklen var ny og havde kørt under 2500km, men det er sørgelig at komme ud på en cykel der kun kan noget fra 4500 omdr og til 6500omdr, det kan selv min gamle SV 1000 klare en hel del bedre bedre
    De strækninger jeg kørte er nogle jeg kender temmelig godt så det er udelukkende cyklen der var ustabil og jo dæktrykket tjekkede jeg og affjedringen var stillet ind af Bjørn selv til min vægt, så glem de dårlige undskyldninger

• #11   13. sep 2008 Hey,

Har lige byttet min cykel til en XB9R -> Har aldrig haft det så sjovt på mc før smiley Den kører kanon godt... Jeg har kørt ca. 1000 km på den nu.

Jeg har desværre haft lidt el-problemer - men det var klaret med at skifte en stump ledning og hovedsikringen - så ikke noget alarmerende.....

Det er en meget speciel cykel så det er vigtigt at du prøver den før du køber. Enten er man til det ellers er man ikke... Mine venner fatter slet ikke hvad jeg har gang i, men skidt med det, jeg griner som aldrig før smiley

En ting du lige skal gøre op med dig selv er siddestillingen: Jeg syns jeg ligger lige lovlig meget ned over firebolt modellen og tror at jeg måske ville have haft det bedre på en S model... men så må det jo blive sådan en næste gang smiley

Good luck

Mvh
    Anna

• #12   13. sep 2008 Nej ok, jeg har heller ikke lært at kører sofacykel endnu

• #13   2. okt 2008 En Buell er da den sejeste maskine man kan finde..
    En fornuftig måde at skide på andres mening og udelukkende gøre noget for sig selv!

Har endnu ikke selv prøvet en buell, men håber jeg finder en xb12r firebolt som jeg kan prøve en dag. Håber at blive ejer af sådan en model i 2009 smiley

Kommentér på:
Erfaringer med Buell

Annonce