{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.075 visninger | Oprettet:

yamaha szr 660 {{forumTopicSubject}}

er der nogen der ved noget om denne model?
normale fejl/ typpige fejl
ting man skal være meget opmærksom på ved køb.
og bare generelt om det er en god cykel.
jeg er 18 år, har lige fået kortet og er vildt forelsket i denne model. jeg har fundet et par stykker der er til salg og skal ud og se dem i næste uge. så hvis der er noget jeg skal vide om den må i meget gerne komme med jeres guldkorn. :=)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  yamaha szr 660
  • #1   22. mar 2008 Hejsa!
    har lige hentet en til min pap-søn i tyskland http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=18598

    han gav 1600euro og den havde kun kørt 5200km og han kom af med 27000kr i afgift , og jeg må indrømme der får man ski meget sjov for få penge. Den er meget letkørt da den ikke vejer så meget og så er der jo brembo bremser og upside down forgaffel, så det er jo lidt race over den .
    Det eneste minus jeg kan finde er at den er 1cylindret (min Smag)
    og så kan de ha lidt start problemer pga benzin tilførelsen, men det er hvis stærkt overdrevet, men vi sætter en benzinpumpe på hans så er vi sikker.
    Da vi skulle købe hans spurgtes vi hos Ks i vejle havd vi skulle være opmærksom på , og de sagde der ikke er så meget andet man ikke skal købe en med for mange km på bagen, da der jo kun er en cylinder at slide på .
    Tror det er en god begynder cykel med meget sjov, til de snoede veje
    Mvh Tonny


  • #2   22. mar 2008 ok. er 30000 km for langt for den model, jeg synes ummidelbart ikke det lyder af meget?

  • #3   22. mar 2008 Det er en supersjov svingæder! Lav vægt og god affjedring.

    Efter min mening er szr en overset maskine som leverer masser af underholdning.

    Som nævnt er der et problem med benzintilførslen på den hvis den har stået længe. Der er en bestemt start teknik som skulle virke hver gang. Eller så kan man smide en benzin pumpe på.



  • #4   23. mar 2008 30000 behøver ikke være meget det kommer jo meget an på hvordan den er kørt,
    Vi fik a vide ved ks at ved ca 50000 så skulle man nok tænke på a få den renoveret, men jeg har da set mange der er til salg med noget højre km , så er det en der er passet på er det nok okay med 30000. det kommer jo også an på om prisen passer til km og stand.Og skulle man være uheldig at ødelægge motoren så er de hvis ikke så svære at finde da de også bruges på deres xt 660 tennere.
    Den er måske knab så sjov på motorvej , men på landevej der kan de andre ski godt pakke sammen for der er den F sjov hvis der er godt med sving


  • #6   23. mar 2008 Søg i forum. Der har været tilfælde, hvor møtrikken som holder svinghjulet eller koblingen (kan ikke huske hvilke) er gået løs. Dette kan have kedelige følger.

Kommentér på:
yamaha szr 660

Annonce