1.161 visninger
|
Oprettet:
Yamaha SZR 660 {{forumTopicSubject}}
Jeg har en Yamaha SZR 660, som ikke altid kører for godt. Den har det med at lave backfire når jeg giver slip for gassen og nogle gange taber den mange omdrejninger som om den er ved at gå ud. Nogle der ved hvad der kan skabe sådan et problem?
Har fået skiftet nyt tændrør for 200km siden
apr 2013
Følger: 6 Følgere: 81 Emner: 46 Svar: 271
okt 2014
Følger: 2 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 32 Svar: 320
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 146 MC-er: 3 Emner: 103 Svar: 1.994
Hvis du har det??
Og giver dermed den nævnte effekt..??
Syns selv jeg har prøvet noget tilsvarende, det forsvandt V nyt gummi ?
Ellers en gennemprøvet og solid maskine du har.. Anvendt i mange konstellationer, - så det må være noget enkelt..
Yamaha SZR 660