{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.062 visninger | Oprettet:

Hjælp til MC Trailer {{forumTopicSubject}}

Overvejer at købe en MC trailer til 1 MC men hvad findes der på markedet.
Tænkte det kunne være fedt hvis man vil et stykke ned i Europa eller igen en tur til Norge, (magter ikke alt den motorvejskørsels) så kan man selv bestemme hvad man vil køre på/i når man kommer frem, så er man ikke så afhængig af vejret.??

https://autoline.dk/-/salg/MC-trailere/LORRIES/MT-1--22041021405764471600

Eller

https://unitrailer.dk/product-dan-3763-MC-trailer-UNITRAILER-MOTO-1-NEW.html?fbclid=IwAR2oFkgWTKPlRv5WBAtufrio5ZErLK9YqgaJL_y4H-5m3y2PUCS4k0UCVxU#opinions

Jeg er selv faldet over de her, men er i tvivl om de kan godkendes her i DK

Jeg er nok mere til den sidste da man selv kan montere sider, og bruge den til andet end MC trailer.

kom gerne med forslag, hvis man har noget der er lige så smart eller smartere


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til MC Trailer
  • #1   20. aug 2022 Mor`n
    Du svarer jo faktisk selv. En alm. trailer med forhjulsholder og ekstra surringsøjer, så når du langt. Kig efter noget med lav læssehøjde.
    Har selv en cargotrailer. Der kan stables en masse ind og det er i ly for vejret og nysgerrige blikke.


  • #2   20. aug 2022 Har overvejet at køben en mc trailer til egen brug og evt udlejning igennem firmaet , men tror I der er intresse for at leje da de der har træk sansynligvis også selv har en alm. Trailer som jeg også selv bruger det de få gange jeg har transporteret en mc uden plader på eller syn ?

    profilbillede
  • #3   21. aug 2022 Fine MC trailer du har smidt link til. Men problemet er så bare, at de bruges så lidt, og bare står og fylder. Jeg har taget en helt almindelig 500Kg billig trailer, og tilrettet den lidt. Boltet 6 kraftige øjer i bunden, boltet et lille 8" reservehjul på i fronten, lavet en forhjulsstøtte, samt boltet 2 stk 2 mtr køreramper på trailerens sider. Det tager 5 min at bygge trailer om fra almindelig trailer til MC trailer. Alt værktøj og båndstrammere er fikseret med strips på køreramperne. 2 bolte fjernes, og forhjulsstøtten vendes rundt. Den ene kørerampe boltes omvendt ned i trailerens bund, så MC dæk ikke kan skride fra side til side, og den anden rampe bruges i forlængelse af den første rampe. Den fikseres let med en bolt eller traktorsplit. Dette setup har jeg bl.a. hentet min HD med lang forgaffel på, samt mange andre maskiner, havetraktor...........osv.

    profilbillede
  • #4   21. aug 2022

    profilbillede
  • #5   21. aug 2022 Bortset fra jeg slet ikke forstår - hvorfor - ‘MC på trailer’..?
    Men hva’ v’ jeg..?

    Dog kan man jo ind imellem få brug for transport F.eks. T/F værksted.. etc.. smiley
    Så. - Til inspiration.. invester måske i en lækker rampe i stedet..
    https://www.motorcykelgalleri.dk/fotoalbum/diverse-mc/33886-rampe_til_stemaen__

    Jeg kører op på højre side af rampen, så det passer med at svinge over så fordækket og biken står låst i venstre hjørne, - remme om og så er den rock steady..

    Og så har man stadig multipurpose muligheden som Alm. Trailer.. smiley


Kommentér på:
Hjælp til MC Trailer

Annonce